ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Loadkit Download Manager؛ دانلود منیجر فراگیر پلتفرم ویندوز

اگر تا حالا برای دانلود فایل در ویندوزفون از اپلیکیشن های خارجی استفاده می کردید، بهتر است آنها را فراموش کنید؛ Loadkit Download Manager نخستین نرم افزار مدیریت دانلود یونیورسال در پلتفرم ویندوز، به راحتی تمام رقبایش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر تا حالا برای دانلود فایل در ویندوزفون از اپلیکیشن های خارجی استفاده می کردید، بهتر است آنها را فراموش کنید؛ Loadkit Download Manager نخستین نرم افزار مدیریت دانلود یونیورسال در پلتفرم ویندوز، به راحتی تمام رقبایش را کنار می زند. با این دانلود منیجر که ساخته یک توسعه دهنده ایرانیست، دریافت فایل از اینترنت در پلتفرم ویندوز 10 موبایل و دسکتاپ برایتان به تجربه لذت بخشی تبدیل خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

این دانلود منیجر وطنی به صورت فراگیر عرضه شده، یعنی هم در نسخه دسکتاپ ویندوز 10 و هم در موبایل می توانید عملکرد تقریبا یکسانی از آن را شاهد باشید. البته نسخه موبایل لودکیت، بر خلاف نسخه دسکتاپ هنوز در مرحله بتاست، بنابراین دیدن باگ و مشکل کرش کردن در آن چیز عجیبی نیست.

لودکیت به صورت رایگان در اختیار کاربران گرفته، البته تا سقف 64 دانلود. از این مقدار به بعد باید اپلیکیشن را با مبلغی ناچیز برای حذف تبلیغات و ادامه دانلود به نسخه کامل ارتقا دهید که باید اعتراف کنیم واقعا ارزشش را دارد.

Loadkit 1

توسعه دهنده، رابط کاربری بسیار ساده و منظمی برای لودکیت طراحی کرده که می توانید در آن به سادگی فایل های دانلودشده را ردیابی کنید. کلیه دانلودها مثل اپلیکیشن ADM در اندروید، در دسته های مجزا (موزیک، ویدئو، عکس، سند و ...) تفکیک می شوند، به غیر از این خودتان هم می توانید برای این قسمت دسته های متفرقه بسازید.

امکانات لودکیت به عنوان یک دانلود منیجر یونیورسال ایرانی بی نظیرند: پشتیبانی از توقف دانلودها، امکان زمان بندی دانلود، پشتیبانی از پروتوکل های FTP و HTTPS، سازگاری با مرورگرهای فایرفاکس و کروم، تم روشن و تیره، دانلود در پس زمینه و کاشی زنده برای صفحه استارت شاید مهم ترین آنها محسوب شوند.

مضاف بر این، قرار است تعامل با کورتانا و مرورگر اج نیز در بروزرسانی های بعدی به اپلیکیشن اضافه شود تا آن را یکی از کامل ترین دانلود منیجرهای حال حاضر ویندوز 10 دسکتاپ و موبایل بدانیم. لودکیت از موبایل های ویندوزفونی با رم 512 مگابایت به بالا پشتیبانی می کند و می توانید آن را از ویندوزاستور به رایگان دریافت کنید.

Loadkit Download Manager

Loadkit Download Manager

سازنده: مهرزاد چهراز قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون و ویندوز حجم: 13.65 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • پیمان
    پیمان | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    با تشکر از کرک کنندگان که اگرنبودن ما از کامپیوتر چیزی حالیمون نمی شد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی