ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کتانی های مجهز به کاغد الکترونیک به سلیقه شما رنگ و طرح عوض می کنند

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای ست کردن لباس های خود، چندین جفت کفش در رنگ ها و طرح های مختلف دارید، بدانید خبر خوبی در راه است و شاید ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای ست کردن لباس های خود، چندین جفت کفش در رنگ ها و طرح های مختلف دارید، بدانید خبر خوبی در راه است و شاید در آینده نه چندان دور دیگر لازم نباشد برای خرید کفش های گوناگون، پول زیادی هزینه کنید.

در این راستا، دیوید کوئلهو کتانی هایی تولید نموده که ShiftWear نام دارند. این کفش ها در دو طرف خود صفحه نمایش هایی از جنس کاغذ الکترونیکی دارند و با استفاده از اپلیکیشن موبایل می توانند طرح و رنگ های موردنظر کاربر را روی بدنه کتانی نمایش دهند. اگر دوست دارید خیلی خاص باشید، باید بدانید این نمایشگر حتی قابلیت نمایش انیمیشن نیز دارد. یعنی وقتی راه می روید، تصاویر متحرک روی کتانی شما نمایش داده می شوند.

کوئلهو برای تولید ShiftWear نیازمند سرمایه مالی است و اگر بودجه موردنیازش تامین شود، خیلی زود می تواند آنها را به تولید انبوه برساند. لازم به ذکر است این کفش ها در سه مدل ساق کوتاه، نیمه بلند و بلند ارائه خواهند شد. به گفته تولید کننده این محصول، این کتانی ها را می توانید در ماشین لباسشویی بشویید و کاغذهای الکترونیکی آن برای نمایش تصاویر ایستا به هیچ نوع انرژی خاصی نیاز ندارد.

گویا در مورد استفاده از فناوری «شارژ به وسیله راه رفتن» نیز صحبت هایی صورت گرفته که اگر اجرایی گردد شما را برای همیشه از استفاده از باتری و شارژ آن راحت خواهند نمود.

البته باید گفت کوئلهودر مورد تولید کتانی های ShiftWear خیلی بلندپروازانه فکر می کند: او در حال حاضر فقط 25 هزار دلار سرمایه دارد و این در حالیست که برای تولید این کتانی به دست کم 250 هزار دلار سرمایه نیاز است.

در حال حاضر، با پرداخت 150 دلار بیعانه، مدل ShiftWear L1s که بدون ساق است برای شما کنار گذاشته می شود و برای مدل های ساق بلند و یا نیمه بلند باید مبلغ بیشتری هزینه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • eliyas
    eliyas | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

    من علاقمند به اين كفش شدم لطفاً هروقت اومد ايران به منم بگيد

  • محمد
    محمد | ۹ آذر ۱۳۹۴

    عاشقشم.کافیه بیاد تو ایران تا بخرم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی