ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندری از «مرکوری»، تبلتی که نوکیا و مایکروسافت دو سال پیش توسعه اش دادند

اگرچه اکنون مایکروسافت به شدت تلاش می کند تبلت هایی را به ویترین فروشگاه ها روانه سازد که استعداد جایگزینی لپ تاپ ها را داشته باشند اما به نظر می رسد دو سال پیش، برنامه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

اگرچه اکنون مایکروسافت به شدت تلاش می کند تبلت هایی را به ویترین فروشگاه ها روانه سازد که استعداد جایگزینی لپ تاپ ها را داشته باشند اما به نظر می رسد دو سال پیش، برنامه های دیگری را هم برای دنیای تبلت ها در سر می پرورانده است.

تصویر پردازش شده کامپیوتری [رندر] تازه ای که از سوی Evan Blass منتشر گشته، خبر از آن می دهد که مایکروسافت و نوکیا در حال توسعه تبلتی بوده اند به نام «Microsoft Mercury». در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اولین باری است که نام این تبلت در فضای مجازی به گوش می رسد و تا کنون هیچ خبری در مورد توسعه یا لغو شدن تولید آن به گوش نرسیده بود. حتی همین حالا هم معلوم نیست که مشخصات سخت افزاری این تبلت چه بوده اند.

نکته قابل توجه، طراحی آشنای مرکوری است که در پیش از این در چندین و چند تلفن همراه نوکیا از سری لومیا مشاهده شده است. البته از طرفی، در نگاه اول این محصول بیشتر ظاهر یک تلفن هوشمند را به یادآور می شود تا یک تبلت. هرچند ظاهر آن شباهت بیش از اندازه ای به تبلت لومیا ۲۵۲۰ هم دارد که دو سال پیش رونمایی شد.

مشخص نیست در صورت رونمایی از مرکوری، مایکروسافت چه جایگاهی را برایش انتخاب می کرد اما شاید می توانستیم شاهد خودنمایی آن در بین تبلت های میان رده یا اقتصادی باشیم، چراکه شرکت ساکن ردموند اکنون برای کاربران حرفه ای تبلت های سری سرفس را عرضه می کند. در هر صورت، می توان گفت که این چندمین پروژه نوکیا بوده که خبر می رسد مایکروسافت توسعه اش را لغو کرده است.

Screen Shot 1394-09-09 at 10.31.14-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • محمدحسین
    محمدحسین | ۹ آذر ۱۳۹۴

    گوشه های تیزی داره که خیلی زیباش کرده وخیلی ساده وشیک

  • امیر
    امیر | ۹ آذر ۱۳۹۴

    ورج جان بیخیال این دیوا نه گردی
    حالش خوف نیست
    دستمالکش مایکیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی