ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دادگاه سوئد: ISPها موظف به برداشتن دسترسی کاربرانشان به سایت Pirate Bay نیستند

دادگاه سوئد اعلام نموده که برخلاف بسیاری از دولت های اروپایی نمی تواند ISPها را مجاب کند که دسترسی کاربرانش به سایت اشتراک گذاری محتوای Pirate Bay را لغو نمایند. براساس اعلام نشریه سوئدی TheLocal.se ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

دادگاه سوئد اعلام نموده که برخلاف بسیاری از دولت های اروپایی نمی تواند ISPها را مجاب کند که دسترسی کاربرانش به سایت اشتراک گذاری محتوای Pirate Bay را لغو نمایند.

براساس اعلام نشریه سوئدی TheLocal.se این حکم بعد از یک ماه رایزنی اعلام می گردد و به موجب آن شهروندان این کشور اروپایی همچنان قادر خواهند بود که به سایت مذکور دسترسی داشته باشند هرچند که محتوای دارای حق کپی را در اختیارشان قرار می دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پرونده شکایت علیه این سایت توسط شرکت هایی نظیر یونیورسال موزیک، سونی موزیک، وارنر موزیک، نوردیسک فیلم و صنعت فیلم سوئد مطرح شد تا شرکت سوئدی Bredbandsbolaget که در زمینه ارائه اینترنت فعالیت دارد را مجاب نماید که همچون سایر کشورهای اروپایی، دسترسی کاربرانش به سایت مذکور را بردارد.

محض اطلاع تان، در انگلستان، هیچیک از شرکت های اصلی ارائه دهنده اینترنت طبق دستور دادگاه ها و مراجع قضایی این کشور اجازه دسترسی کاربران به سایت Pirate Bay را نمی دهند اما طرح همین مساله در دادگاه های سوئد نتیجه ای را برای شاکیان پرونده در بر نداشت.

این دادگاه اعلام کرده که Bredbandsbolaget مسئولیت نقض قانون کپی به واسطه اقدامات کاربرانش (یعنی بازدید از سایت مذکور و استفاده از محتوای آن با استفاده از سرویس این شرکت) را ندارد و طبق قوانین سوئد ارائه سرویس به این مشتریان به هیچ وجه منع قانونی ندارد و در نتیجه شرکت مورد بحث موظف به پرداخت هیچ جریمه ای هم نخواهد بود.

گفتنی است که امکان لغو این حکم همچنان از سوی یک مقام قضایی بالاتر وجود دارد، با این همه، گروهی که Bredbandsbolaget را به خاطر نقض کپی رایت به دادگاه کشانده موظف است که هزینه های حقوقی پرداخت شده توسط این شرکت را تا به اینجای کار پرداخت نمایند که رقمی بالغ بر 150 هزار دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سجاد
    سجاد | ۹ آذر ۱۳۹۴

    شما فقط این گوشی رو ببین Lenovo k3 note. یا xiaomi redmi note 2 همین :-)
    بعد اگه تبلیغ نیست اون بنر کنار سایت چی می کنه؟ اصلا چرا همون هوآوی که شما می گی رو بررسی نمی کنن؟

  • firebird
    firebird | ۹ آذر ۱۳۹۴

    وقتی کت هست کی میره سراغ پی بی؟!

  • سجاد
    سجاد | ۹ آذر ۱۳۹۴

    اون بررسی گوشی لیگو واقعا باحال بود.
    خیلی تابلو تبلیغه. جالبه بنرش هم کنار سایت سمت راست قرار داره. :-)

    طبق بررسی همه چی ش هم "عملکرد مناسبی داشته"

    این جوری پیش برین کاربراتون رو از دست میدین.
    خداییش توی این قیمت
    Lenovo k3 note و یا گوشی های دیگه هست که هم دوبرابر بنچمارکشونه هم مزایای دیگه ای دارن.

    • محسن
      محسن | ۹ آذر ۱۳۹۴

      من گگوشی lead 7 این گگوشی را دارم که با قیت 470هزار توامن خریدم و به باتری 4500 میلی امپری مجهزه دقیقا دوبار شارژ s5 تموم میشد ولی شارژ این گوشی بالای 15 درصد بود.برای بیازی های معمولی هم و نم افزار هایی که 90 درصد افراد استفاده می کنند هیچ گونه لگ خاصی مشاهده نمیشه.پس دوست عزیز تبلیغات نبوده .در این رنج قیمت فقط هواوی honor 4xمیتونه مناسب باشه و در این رنج قیمت گزینه مناسبیه.دقت کن به قیمت این محصول و ببین میتونی با برند سامسونگ ال جی و... گوشی همتراز با این امکانات بدی؟قطعا باید 300 تا 400 هزار تومان بیشتر بدی تا همچین گوشی رو بخری.در ضمن طراحی ساخت محصولات نسبت به قیمت خیلی ساده و شیکه

مطالب پیشنهادی