ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسمارت فون های Vibe به حیات خود در لنوو ادامه خواهند داد

چندی پیش شایعه شده بود که لنوو قصد دارد بخش اسمارت فون های خود را با موتورولا ادغام نماید، همچنین گفته می شد احتمالا سری Vibe اسمارت فون ها جای خود را به سری Lemon ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

چندی پیش شایعه شده بود که لنوو قصد دارد بخش اسمارت فون های خود را با موتورولا ادغام نماید، همچنین گفته می شد احتمالا سری Vibe اسمارت فون ها جای خود را به سری Lemon خواهند داد و موبایل های آتی این کمپانی چینی با برند «لمون» عرضه خواهند شد.

اما همه اینها در همان حد شایعه باقی خواهد ماند و امروز این شرکت اعلام نموده اسمارت فون های Vibe به حیات خود در لنوو ادامه خواهند داد. همچنین اظهار داشته: «وایب برند مهمی برای خانواده موبایلی ما به شمار می رود و در نظر داریم آن را تا حد امکان توسعه دهیم و در بازارهای موردنظر خود در سراسر دنیا توزیع نماییم.»

دقیقا چه اتفاق هایی در حال روی دادن هستند؟ برای آگاهی از این موضوع در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

همکاری لنوو و موتورولا همچنان بر جای خود باقیست و این دو شرکت به طور مستقل اما در کنار هم به تولید تلفن های هوشمند خود ادامه خواهند داد. شرکت چینی اعلام کرده در زمینه طراحی، توسعه و تولید اسمارت فون های خود روی کمک های شرکت آمریکایی مذکور حساب باز کرده؛ اما این حرف لزوما به این مفهوم نیست که همه موبایل های لنوو با برند خود کمپانی از چرخه تولید خارج خواهند شد.

پیرو این امر می توان انتظار داشت شرکت چینی یاد شده در جاهایی که می خواهد نامش شناخته شده باقی بماند، تولیدات موبایلی اش را تحت برند خود نگه خواهد داشت. اما بر اساس اظهارات خودشان که در همین گزارش نیز ذکر شده، لنوو به منظور باز کردن فضا برای موتورولا، برخی از محصولات را تحت برند شرکت آمریکایی راهی بازار خواهد نمود.

جا دارد یادآوری کنیم، محصولات هر دو برند مورد بحث جزو اسمارت فون های میان رده در دنیای موبایل ها به شمار می روند و در نتیجه مشتری های آنها قشر خاصی از جامعه خواهند بود که هدف مشابهی را از خرید تلفن هوشمند در سر دارند. اما تفاوتی واضح نیز میان این دو کمپانی برقرار است که به محل استقرار دفاتر اصلی شان مرتبط می گردد؛ به زبان ساده تر، مشتری های آسیایی به سراغ Lenovo خواهند رفت و کاربران آمریکایی موبایل های Moto را ترجیح خواهند داد زیرا این نام در بازار مذکور شناخته شده تر و محبوب تر است.

در آخر هم اشاره کنیم که هیچ کدام از شایعات اخیر صحت نداشته اند و هر دو برند Vive و Moto با اینکه زیر سایه یک ارگان فعالیت می نمایند، همچنان به طور موازی و در کنار هم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی