ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت Mi Pad 2 شیائومی موفق به کسب امتیاز بالای 85 هزار در بنچ مارک AnTuTu شد

شرکت چینی شیائومی دو روز پیش از اسمارت فون Redmi Note 3 و تبلت Mi Pad 2 رونمایی نمود. تلفن هوشمند یاد شده، نخستین موبایل این کمپانی با حسگر تشخیص اثر انگشت و جانشین ردمی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

شرکت چینی شیائومی دو روز پیش از اسمارت فون Redmi Note 3 و تبلت Mi Pad 2 رونمایی نمود. تلفن هوشمند یاد شده، نخستین موبایل این کمپانی با حسگر تشخیص اثر انگشت و جانشین ردمی نوت 2 به شمار می رود که در اوایل همین سال جاری میلادی عرضه گشته بود.

از طرفی، Mi Pad نیز دومین تبلت شیائومی محسوب می گردد که در اواخر زمستان سال گذشته شاهد ارائه آن بودیم. تبلت مورد بحث با دو پلتفرم اندروید و ویندوز ارائه می شود. البته فعلا نسخه اندرویدی اش عرضه شده و  نمونه ویندوزی آن در اواخر دسامبر (اوایل دی ماه) در دسترس قرار خواهد گرفت.

قبلا در مورد مشخصات این تبلت برایتان نوشته بودیم و اکنون می خواهیم در مورد موفقیت آن در بنچ مارک AnTuTu بنویسیم. بر اساس گزارشات منتشره این دستگاه توانسته در تست پایگاه داده مذکور امتیاز 85101 را کسب نماید که رقم بسیار بالایی است و جای کمی تعجب دارد.

در همین راستا باید گفت با اینکه ترکیب چیپست داخلی X5-Z8500 اینتل با دو گیگابایت رم خوب به نظر می رسد اما به اندازه ای هم نیست که انتظار چنین عملکردی را بتوان از آنها داشت. با این رقم، در حال حاضر فقط Meizu PRO 5 با امتیاز 85652 و Mate 8 هوآوی با امتیاز 92746، ظاهرا عملکردی بهتر از این دستگاه دارند.

در مورد مشخصات کلی Mi Pad 2 می توان به صفحه نمایش 7.9 اینچ با رزولوشن 2048×1536 پیکسل، 2 گیگابیت رم، 16 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، چیپست X5-Z8500 اینتل، باتری 6190 میلی آمپر ساعتی، دوربین 8 مگاپیکسل در بخش پشتی، دوربین 5 مگاپیکسل در بخش جلویی و سیستم عامل 5.1 اندروید با روکشی از پوسته کاربری شیائومی با نام MIUI 7 اشاره نمود.

بدنه تبلت مورد بحث تماما فلزی است و در دو رنگ طلایی و نوک مدادی عرضه می گردد. مدل 16 گیگابایت آن 156 دلار و مدل 64 گیگابایت، 203 دلار قیمت دارند. در آخر نیز باید بگوییم این تبلت، 200.4×132.6×6.95 میلی متر اندازه و 322 گرم وزن دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • حسین
    حسین | ۹ آذر ۱۳۹۴

    خدایی آگه مالیات و از این چیزها بهش نخور به قیمت دلار نسخه ۱۶ کیک چیزی نزدیک به ۶۰۰ هزار میشه واقعا مفته

  • jack sparrow
    jack sparrow | ۹ آذر ۱۳۹۴

    تبلت خوبی بنظر می یاد اگه دلال های عزیز و محترم بزارن قیمتش زیر 700 دربیاد خیلی مقرون ب صرفه س

  • N
    N | ۹ آذر ۱۳۹۴

    خیلی عالیه ! درواقع اولین تبلتیه که نظرمو جلب کرده تا آیپد خودمو بفروشمو یکی ازش بخرم

  • am
    am | ۹ آذر ۱۳۹۴

    چرا خبری از اتم atom x7 و Core m7 تو دستگاه ها نیست؟

مطالب پیشنهادی