ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فبلت Oppo R7S Plus با 4 گیگابایت رم مورد تایید TENAA قرار گرفت

اوپو یکی از چندین شرکت تولید کننده موبایل چینی است که در داخل این کشور محبوبیت بسیاری دارد و با ارائه محصولات متمایز همانند تلفن های هوشمند N1 یا N3 با دوربین های قابل چرخش ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

اوپو یکی از چندین شرکت تولید کننده موبایل چینی است که در داخل این کشور محبوبیت بسیاری دارد و با ارائه محصولات متمایز همانند تلفن های هوشمند N1 یا N3 با دوربین های قابل چرخش در خارج از سرزمین اژدهای سرخ نیز نامی شناخته شده محسوب می گردد.

هر دو موبایل یاد شده دوربین چرخشی دارند، اما دوربین N3 هوشمندتر است و چرخش آن به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد. علاوه بر این دیوایس ها، خبرها حاکی از اضافه شدن فبلت قدرتمند دیگری به مجموعه محصولات این شرکت هستند. گویا به تازگی آژانس نظارتی TENAA مشخصات فبلت Oppo R7S Plus را تایید نموده و شاید در آینده ای نزدیک شاهد حضور این دستگاه در بازار باشیم.

برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارشات، این دستگاه همانند اسمارت فون R7S با چهار گیگابایت رم همراه خواهد بود. از دیگر مشخصه های آن نیز می توان به صفحه نمایش 6 اینچ 2.5D با رزولوشن 1920×1080 پیکسل و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود.

این فبلت قدرت خود را از چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 615 می گیرد و احتمالا یک نسخه مشابه از آن با سیستم-روی-چیپ Helio X10 از مدیاتک نیز به تولید خواهد رسید. دوربینی که در بخش پشتی دستگاه در نظر گرفته شده، 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی هستند. باتری آن نیز 4100 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و در عین حال، تکنولوژی شارژ سریع VOOC خود کمپانی اوپو نیز در آن گنجانده شده تا در کوتاه ترین زمان باتری را شارژ نماید.

هیچ قیمتی برای این فبلت اعلام نشده اما بر اساس گزارش های موجود، احتمالا این دستگاه که 4 گیگابایت رم و اسنپدراگون 615 دارد، با قیمتی حدود 517 دلار آمریکا در چین فروخته خواهد شد.

بر اساس عکس های منتشر شده از این محصول که در پایین مشاهده خواهید کرد، می توان گفت حاشیه های نمایشگر تا حد زیادی باریک شده اند و لوگوی اوپو نیز در زیر صفحه نمایش جای داده شده. در بخش پشتی آن نیز شاهد فلاش دوگانه LED و حسگر تشخیص اثر انگشت هستیم. فوکوس خودکار لیزری نیز از دیگر امکانات موجود در این دستگاه خواهد بود.

1-w600

Oppo-R7S-Plus_2-w600

Oppo-R7S-Plus_3-w600

Oppo-R7S-Plus_4-w600

Oppo-R7S-Plus_5-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۹ آذر ۱۳۹۴

    اسمشو برداری میشه میت 7 هواوی

مطالب پیشنهادی