ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

احتمالا تاریخ انتشار هدست آکیلس ریفت در مراسم The Game Awards 2015 مشخص خواهد شد

ظاهرا جف کیلی، خبرنگار نامدار صنعت بازی های ویدیویی، برنامه های زیادی برای رویداد The Game Awards دارد. به گفته وی، مدیر آکیلس در مراسم امسال، که روز جمعه برگزار می شود، پا به صحنه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

ظاهرا جف کیلی، خبرنگار نامدار صنعت بازی های ویدیویی، برنامه های زیادی برای رویداد The Game Awards دارد. به گفته وی، مدیر آکیلس در مراسم امسال، که روز جمعه برگزار می شود، پا به صحنه خواهد گذاشت تا از اطلاعاتی جدید رونمایی کند.

جف کیلی تایید کرده است که این اطلاعات جدید، توسط شخص پالمر لاکی بیان خواهند شد اما هنوز مشخص نیست که وی ممکن است درباره چه چیزی صحبت کند. در حال حاضر، احتمال می رود که لاکی، بالاخره از تاریخ عرضه رسمی هدست واقعیت مجازی ریفت پرده برداری کند.

تکنولوژی واقعیت مجازی قرار است که در اوایل سال آتی میلادی، به صورت فراگیر عرضه شود و کمپانی های مختلف نظیر آکیلس، اچ تی سی و سونی، سرمایه گذاری زیادی روی آن کرده اند. با توجه به همین مسئله، مطمئنا بزودی باید منتظر انتشار اطلاعات جدیدی درباره قیمت گذاری و تاریخ عرضه این هدست ها باشیم.

مراسم The Game Awards 2015 جمعه این هفته ساعت 05:30 صبح آغاز خواهد شد و دو ساعت به طول می انجامد. پیش تر اعلام شد که تریلر 10 عنوان جدید در این مراسم به نمایش در خواهد آمد و انتظار می رود که دو بازی FarCry: Primal و Quantom Break از جمله آن ها باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی