ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند SyncPhone؛ موبایل هایی که می خواهند ویندوز 10 دسکتاپ را اجرا کنند

جدیدترین تلفن های هوشمند مایکروسافت، لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال هستند و با امکانات شان طرفدران خاص خود را در سراسر دنیا پیدا کرده اند. اما گویا برخی از طرفداران این کمپانی همچنان ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

جدیدترین تلفن های هوشمند مایکروسافت، لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال هستند و با امکانات شان طرفدران خاص خود را در سراسر دنیا پیدا کرده اند. اما گویا برخی از طرفداران این کمپانی همچنان منتظر هستند تا «سرفیس فون» از کمپانی ساکن در ردموند بیرون بیاید و آنها شاهد تلفن هوشمندی تازه با ویندوز 10 موبایل باشند.

این در حالیست که مجموعه ای به نام Nurve Technologies در این مسیر قدم پیش گذاشته و اعلام نموده می خواهد یک اسمارت فون با پلتفرم ویندوز 10 روانه بازار نماید.

برای آشنایی با این مجموعه و برنامه هایی که پیش رو دارند در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

«نِرو تکنالِجیز» مجموعه ای کوچک متشکل از 3 نفر با هدف طراحی و ساخت نه 1 بلکه 3 تلفن هوشمند متفاوت و مبتنی بر ویندوز 10 است.

کمپینی که این افراد به تازگی در وب سایت جمع سپاری سرمایه عمومی Indiegogo راه انداخته اند، اهداف بلندپروازانه و کمی عجیب دارد. به طور مثال، آنها قصد دارند موبایلی توسعه دهند که به جای ویندوز 10 موبایلی، نسخه دسکتاپ این سیستم عامل را در خود داشته باشد تا کاربران قادر باشند همه برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری را روی اسمارت فون هایشان اجرا و استفاده نمایند.

مجموعه مورد بحث، موبایل موردنظر خود را در سه نسخه با ویژگی ها و قیمت های مختلف ارائه خواهند کرد. در زیر می توانید نام، مشخصات و قیمت دیوایس های یاد شده را مشاهده کنید.

pcgtjbxs

از آنجا که این پروژه نیازمند جذب سرمایه است نمی توان نظری قطعی در مورد نتیجه، موفقیت یا عدم موفقیت آن مطرح کرد اما اگر کمپین موفق گردد و دستگاه های یاد شده به مرحله تولید برسند، بر اساس برنامه ریزی توسعه دهنده ها، حمایت کننده های مالی موبایل های خود را در فوریه سال 2016 دریافت خواهند نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    کاش یک موبایل6اینچ تولید بشه ک ویندوز دسکتاپ باشه و ب داک استیشن متصل بشه
    دوربین پشتیش قابل تعویض باشه
    و ی قاب داشته باشه ک قدرت پروژکتوری داشته باشه

  • iliyatiger
    iliyatiger | ۳۰ تیر ۱۳۹۵

    عالی فقط خدا کنه بی عیب و نقص باشه.و ی هماهنگی بین ویندوز10دسکتاپ با صفحه نمایش کوچکتر و کنترل اون هم باشه ک نیازی ب موس وکیبرد ودسته بازی گیم نباشه

  • علی
    علی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    بالاخره یه روزی این اتفاق میوفته امیدوارم باقدرت وبدون نقطه ضعف باشه من از اولی که گوشی موبایل ویندوزی خریدم (سال۹۱)منتظر این لحظم تا امکانات یک کامپیوتر کامل رو همه جا و در هر لحظه بدون محدودیت داشته باشم
    به امید اون روز...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی