ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس قابی برای آیفون 6 اس ساخته که حاوی دعوتنامه خرید موبایل وان پلاس X است

شرکت چینی OnePlus طیف گسترده ای از لوازم جانبی را برای تلفن های هوشمند خود می سازد و امروز خبر داد که برای محصول شرکت رقیبش یعنی آیفون 6 اس نیز یک قاب جدید را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

شرکت چینی OnePlus طیف گسترده ای از لوازم جانبی را برای تلفن های هوشمند خود می سازد و امروز خبر داد که برای محصول شرکت رقیبش یعنی آیفون 6 اس نیز یک قاب جدید را طراحی و تولید کرده.

این قاب همان بافت «ماسه سنگی» شناخته شده را دارد که روی پنل پشتی موبایل های وان پلاس وان و وان پلاس 2 مورد استفاده قرار گرفته بود و در کنار آن، لوگوی کوچکی از شرکت سازنده اش را نیز یدک می کشد. عبارت "Get a grip. #NeverSettle" هم به شیوه ای کاملا خوانا و قابل رویت در داخل این قاب دیده می شود.

اما شیوه مرسوم ارائه دعوت نامه برای خرید محصولات وان پلاس روی این قاب اعمال نمی شود و بسته آن حاوی یک دعوتنامه است که امکان خرید تلفن هوشمند وان پلاس اکس را برای آن دسته از کاربرانی فراهم می کند که از آیفون خود رضایت لازم را ندارند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اگر بخت با کاربری یار باشد می تواند دعوتنامه خرید وان پلاس اکس سرامیکی را دریافت کند که به تعداد محدود تولید می گردد. اگر هم آن فرد خیلی خوش شانس باشد دعوتنامه ای را دریافت می کند که حاوی یک کد برای دریافت رایگان وان پلاس اکس است.

قاب جدید ساخته شده برای آیفون 6 اس از امروز با قیمت 19.99 دلار به فروشگاه های آنلاین عرضه می گردد که حدودا با قیمت تعیین شده برای دیگر قاب های تولیدی این شرکت برای محصولات خودش برابری می کند.

جنس بدنه این قابل بسیار زیباست و می تواند خطر لغزیدن آیفون با بدنه صیقلی اش را به میزان زیادی کم کند. البته به نظر نمی آید که تعداد زیادی از کاربران این تلفن هوشمند به خرید محصول مورد بحث علاقمند باشند اما روشن است که هدف اصلی این کمپانی چینی از این کار بیشتر مطرح کردن نامش و ارسال دعوتنامه برای فروش بیشتر OnePlus X بوده است.

img_6439

img_6440

img_6442

img_6443

img_6446

img_6447

img_6449

img_6450

img_6451

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • matin
    matin | ۱۱ آذر ۱۳۹۴

    وان پلاس شرکت خوبی وان هر دو وان عالی هستند

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۱ آذر ۱۳۹۴

    خیلی کارش باحال بود... نگاه کنید با گذاشتن قاب روی آیفون، لوگوی وان پلاس پشتش قابل دیدن میشه :D
    با اون شعار پشت قاب و دعوت نامه های داخل جعبش هم خیلی حال کردم...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی