ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت تازه سامسونگ، موبایلی تاشو با قابلیت تبدیل شدن به تبلت را نشان می دهد

پتنتی که پیشتر درخواست ثبت آن از سوی سامسونگ تسلیم اداره علائم تجاری و پتنت های ایالات متحده آمریکا شده بود امروز از سوی این سازمان تایید و منتشر گردید. این پتنت به تلفن هوشمندی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

پتنتی که پیشتر درخواست ثبت آن از سوی سامسونگ تسلیم اداره علائم تجاری و پتنت های ایالات متحده آمریکا شده بود امروز از سوی این سازمان تایید و منتشر گردید.

این پتنت به تلفن هوشمندی مربوط می شود که قابلیت تا شدن دارد و می شود آن را به یک تبلت تبدیل نمود. در ماه می امسال، گزارش رسید که این کمپانی کره ای در قالب طرحی به نام «پروژه ولی» روی ساخت تلفن های هوشمند تاشو کار می کند.

آن موبایل آنطور که در گزارشات آمده بود شماره مدل SM-G929F را داشت که یک رقم بالاتر از پرچمدار امسال این کمپانی یعنی گلکسی اس 6 اج پلاس قرار می گیرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

موبایل تاشوی پروژه ولی ظاهرا قرار است که به بازار کره جنوبی، چندی کشور اروپایی (شامل انگلستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه و لهستان) و همچنین منطقه شمال اروپا عرضه گردد.

در پتنت منتشر شده، پیکره بندی های متعددی از این موبایل به چشم می خورد و در برخی طرح ها حتی می توان آیکون آیپاد را روی صفحه اصلی مشاهده کرد. روابط اپل و سامسونگ هر وقت حرف حفاظت از پتنت ها به میان می آید، شکلی تیره و تار به خود می گیرد، با این همه، سامسونگ همواره در طراحی محصولاتش، دستگاه های موبایل اپل را در نظر می گیرد.

این پتنت که تحت عنوان «دستگاه تاشو و روش کنترل آن» به ثبت رسیده در تاریخ 26 می سال 2015 تسلیم سازمان علائم تجاری و پتنت های ایالات متحده آمریکا شد. اما چنانچه نگاهی به تصاویر منتشر شده از آن بیاندازید، با پرسش های مختلفی روبرو خواهید شد، مثلا اینکه آیا دو نمایشگر دستگاه بعد از بسته شدن با هم برخورد می کنند یا اینکه دو نیمه پشتی بدنه بعد از بسته شدن با چنین مشکلی روبرو می شوند یا خیر؟

Samsung-filed-a-patent-application-for-a-phone-that-folds-to-become-a-tablet (1)

Samsung-filed-a-patent-application-for-a-phone-that-folds-to-become-a-tablet (2)

Samsung-filed-a-patent-application-for-a-phone-that-folds-to-become-a-tablet (3)

Samsung-filed-a-patent-application-for-a-phone-that-folds-to-become-a-tablet (4)

Samsung-filed-a-patent-application-for-a-phone-that-folds-to-become-a-tablet (5)

Samsung-filed-a-patent-application-for-a-phone-that-folds-to-become-a-tablet (6)

Samsung-filed-a-patent-application-for-a-phone-that-folds-to-become-a-tablet (7)

Samsung-filed-a-patent-application-for-a-phone-that-folds-to-become-a-tablet

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • aloneman
    aloneman | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    قبلا هم سونی همچین گجتی رو روانه بازار کرد اما متاسفانه شکست خورد
    اسمش sony tablet p بود

  • hhh
    hhh | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    سامسونگ شرکت بزرگی در رابطه با تحقیق و توسعه داره واقعا هم خوب کار میکنه

  • بهداد
    بهداد | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    ایده اصلی صرف نظر از جزئیات بسیار عالی هست و در عین حال کاربردی .... حتی ایده صفحه نمایشهای رولی هم بسیار جالبه ... فقط باید منتظر تکنولوژی باشیم تصور من حد اکثر دو سال برای ارائه نمونه کارآمد این جور صفحه نمایشهاس

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    آفرین به سامسونگ واقعا آفرین , باید بهش آفرین گفت و به دوستدارانش تبریک ,اگر چه نمیشه نادیده گرفت در گلکسیS6 ها و نوت5 از(ظاهر)آیفون 6S اپل الگو برداری کرد که البته این کار عیبی نداره و باعث بهبود هم نیتونه بشه اما نشون داده و داره نشون میده که اینقدر که بهش بی دانش بودن رو میچسبونن و به کپی محض متهمش میکنن اینجوری هم نیس! اون از چیپست پردازنده اختصاصیش اکسینوس8890 که نشون داده قدرتمندترین هس اون از صفحه نمایش LED اختصاصیش سوپرآمولد که مقام اول رو دربین تمام صفحه نمایش ها داره اون از پنت قلم sPen فشاری که قبل از عرضه نوت5 ارائه کرد اون از پنت گجت های رول شونده و این هم از پنت موبایل تاشو با قابلیت تبدیل شدن به تبلت . مطمئنن این پنت های بسیار قابل توجه و قابل جراء و جالب از طرف سامسونگ ادامه داره ????

مطالب پیشنهادی