ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسمارت فون فلزی Enjoy 5S هوآوی آخر این هفته عرضه خواهد شد

با اینکه هوآوی به تازگی از Mate 8 خود رونمایی نموده اما گویا قصد دارد موبایل جدیدی به دسته میان رده های خود اضافه نماید. با استناد به تیزر منتشر شده از طرف این کمپانی، ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

با اینکه هوآوی به تازگی از Mate 8 خود رونمایی نموده اما گویا قصد دارد موبایل جدیدی به دسته میان رده های خود اضافه نماید. با استناد به تیزر منتشر شده از طرف این کمپانی، دیوایس مورد نظر Enjoy 5S نام خواهد داشت و 12ام آذر معرفی می گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با توجه به پوستر منتشر شده از طرف شرکت چینی مورد بحث، این دستگاه با بدنه تمام فلزی و پشتیبانی از دو سیم کارت و همچنین شیاری جداگانه برای کارت حافظه میکرو اس دی همراه خواهد بود.

جدا بودن جایگاه سیم کارت و کارت حافظه را می توان یک قابلیت ارزشمند در موبایل آتی هوآوی بر شمرد زیرا این روزها بیشتر شرکت های تولیدکننده موبایل ورودی دو مورد مذکور را با هم ادغام می کنند و کاربر مجبور است میان سیم کارت دوم یا کارت حافظه میکرو اس دی، یکی را انتخاب نماید. در آخر هم بیشتر افراد به خرید مدلی با حافظه داخلی بیشتر که قیمت گران تری نیز دارد، مجبور می شوند.

در مورد مشخصات این دستگاه باید گفت بر اساس Enjoy اصلی که حدود دو ماه پیش رونمایی گشت، گمانه زنی ها این است که موبایل آتی با امکانات ساده و احتمالا با همان باتری بزرگ 4 هزار میلی آمپر ساعتی روانه بازار شود.

بعضی از رسانه ها تصور می کنند دیوایس ABC-UL00 شرکت یاد شده که چندی پیش در پایگاه داده GFXBench مشخصاتش فاش شده، به احتمال قوی همین Enjoy 5S باشد.

اسمارت فون Enjoy 5S هوآوی در روز 5 شنبه به طور رسمی معرفی خواهد شد و احتمالا مشخصاتی همانند صفحه نمایش 5.2 اینچ با رزولوشن 1080p، چیپست کایرین 935، سه گیگابایت رم، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل، دوربین دوم 8 مگاپیکسل و 64 گیگابایت حافظه خواهد داشت.

برای آگاهی از اطلاعات دقیق این محصول باید تا دو روز دیگر صبر کنید. اما در ادامه می توانید تصاویر مربوط به پوستر و صفحه GFXBench را مشاهده نمایید.

1-w600

2-w600

3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • سـیزده 66
    سـیزده 66 | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    5.2 اینچ 4هزارمیلی آمپر باتری 3گیگ رم 64گیگ حافظه؟؟؟ اگر پردازنده از نظر مصرف باتری بهینه باشه واقعا خوبه

  • حسین
    حسین | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    هواوی هم زده سیم آخر، هفته ای یه گوشی داره میده بیرون، بدست گرفتن بازار رو توی کمیت میبینه، میخواد بازار رو پر کنه از مدلهای مختلف گوشیش که هرکه هرجا رفت فقط هواوی ببینه

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    تنوع خوبه اما نه بیش از حد و پشت سرهم که باعث گیج شدن مخاطبین بشه و...

  • محمد
    محمد | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    سلام خدا کنه ایران بیاد میخرمش 100% انشاالله که میاد

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    به همه علاقه مندان باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی درود میفرستم,همیجا اعلام میکنم قصد توهین به هوآوی ندارم و نظرم کلی هس!حال همه بهم خورد ! همه گیج شدن ! همه خسته شدن از بس بیش از اندازه مهندسان و مسئولان شرکتهای موبایل ساز شب خوابیدن وخواب دیدن و صبح که بلندشدن از خواب و به فکرافتادن به بازار عرضه کنن به اصلاح اسمارت فون یا موبایل جدید و...!یکی نیس بهشون بفهمونه در هر چیزی زیاده روی کردن خوب نیس!شرکتهای موبایل ساز انتخاب رو سخت خیر درواقع وحشتناک سخت میکنن برای خریداران و همش از پیشرفت و دستیابی به موارد جدید نیس در واقع برای کسب بیشتر درآمد هس !

مطالب پیشنهادی