ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ الکترونیکس با کنار گذاشتن JK Shin، نماینده جدید بخش موبایل را معرفی کرد

رویترز گزارش می دهد که آقای JK Shin، یکی از مدیرعامل های «سامسونگ الکترونیکس» که تا کنون مسئولیت کلی بخش موبایل سامسونگ را نیز بر عهده داشته، از سمت خود کناره گیری کرده است. البته آقای Shin ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

رویترز گزارش می دهد که آقای JK Shin، یکی از مدیرعامل های «سامسونگ الکترونیکس» که تا کنون مسئولیت کلی بخش موبایل سامسونگ را نیز بر عهده داشته، از سمت خود کناره گیری کرده است.

البته آقای Shin به طور کلی مسئولیت بخش فنی موبایل های سامسونگ را بر عهده خواهد داشت اما دیگر نماینده «سامسونگ موبایل» نخواهد بود و آقای Dongjin Koh جایگزین وی می شود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای Dongjin Koh پیش از این مسئولیت بخش تحقیق و توسعه سامسونگ موبایل را بر عهده داشته و اکنون قرار است در یک ارتقای شغلی، در نقش نماینده این قسمت به فعالیت مشغول گردد و از این پس وظیفه تصمیم گیری های روزانه و امور مدیریتی به وی واگذار می گردد.

در این میان آقای شین هم قرار است بر کسب و کارهای تازه و استراتژی های بلند مدت تمرکز کند.

گفته می شود که آقای «کو» مدت هاست که مسئول اصلی بخش تحقیق و توسعه سامسونگ موبایل بوده و در توسعه گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶، نقشی کلیدی ایفا کرده است؛ دو موبایلی که بازخورد بسیار مثبت منتقدان را به جهت حرکت رو به جلوی سامسونگ برای طراحی بهتر بر انگیخته بودند. در واقع به وسیله همین موبایل ها بود که بخش توسعه تلفن همراه سامسونگ قادر شد پس از ۷ دوره مالی که سودآوری رو به کاهش می رفت، دوباره سودآوری اش را افزایش دهد.

jk_shin-1024x541-w600

در حال حاضر شاید به نظر برسد که وظیفه های آقای «کو» کاملا مشخص و از پیش تعیین شده هستند اما این شرکت با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند؛ مشکلاتی که از چین تا ایالات متحده به آن فشار وارد کرده و باعث شدند در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵، سهم سامسونگ از فروش جهانی موبایل برای اولین بار به زیر ۲۵ درصد برسد.

بر همین اساس مدیران ارشد شرکت کره ای تصمیم به ایجاد یک تغییر و تحول در بخش مدیریت موبایل سامسونگ نموده اند تا بلکه با همین روش، شرکت مورد بحث بتواند یک بار دیگر به روز های درخشان سال ۲۰۱۳ برگردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    به همه شما علاقه مندان باادب و بدون تعصب به تکنولوژی درود میفرستم , البته سامسونگ باهمه خوبی های و قدرتمندی های غیرقابل انکارش مشکلاتی هم داره مانند بقیه شرکت ها که طبیعتن مشکلاتی خاص خودشون رو دارن , اما دوستان نظر شما چیه ؟؟ به نظرتون سال2016 برای سامسونگ و دیگر شرکت ها چجور سالی خواهد بود؟؟ اپل باآیفون7 و سامسونگ با گلکسی S7 و سونی با اکسپریاZ6 و... من بااینکه میدونم نمیشه آینده رو صد در صدی پیش بینی کرد فکر میکنم سال 2016 برای شرکتها سال پر از موفقیت و برای کاربران و علاقه مندان تکنولوژی سالی اعجاب برانگیز خواهد بود! حتی شرکتهای کمتر شناخته شده هم خودشون رو نشون دادن و اینکه دارن نشون میدن

    • N
      N | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

      اخه اسم چطور میتونی اسم این بنجل های چشم بادومی ها رو بغل ایفون بذاری؟ حالا سامی ی چیزی ولی اکسپریا رو که خود کامند های سونی هم نمیخرن با این امار فروشش?

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    این هم خبر قابل توجه ای هس از شرکت بزرگ سامسونگ که در همه زمینه ها با موفقیت فعال هس

  • بی طرف
    بی طرف | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    یکی اپل خوب میفروشه و یکی هم امیرمستکین خوب قلم میزنه!
    خخخخخ!
    چقد خوبی شما دیجیاتو!

  • No tassob
    No tassob | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    ای بابا دیگه عادت کرده بودیم بهش تو مراسما باحال بود حیف شد

مطالب پیشنهادی