ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گل زیبا و حشرات موذی؛ معرفی بازی Plant Panic

اگر تجربه بازی های Tower Defense یا دفاع از قلعه را نداشته اید، حداقل اسم عناوین مشهورش به گوشتان خورده. اما Flower Defense چطور؟ به احتمال زیاد این اولین باریست که در زندگیتان چنین چیزی را می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر تجربه بازی های Tower Defense یا دفاع از قلعه را نداشته اید، حداقل اسم عناوین مشهورش به گوشتان خورده. اما Flower Defense چطور؟ به احتمال زیاد این اولین باریست که در زندگیتان چنین چیزی را می خوانید.

خالق Crazy Belts، با بازی Plant Panic ادعا می کند که سبک جدیدی را در دنیای بازی پایه گذاری کرده؛ سبک "دفاع از گل" که در آن به جای محافظت از بناهای سنگی و فلزی در برابر آتش و گلوله، حالا باید گل و گیاهان را از موج حملات وزغ ها و آفتاب پرست ها و حشرات موذی در امان نگه دارید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Plant Panic فرق زیادی با عناوین دفاع از قلعه ندارد، در این بازی هم باید در یک بازه زمانی مشخص در برابر موج حملات دشمن بایستید. اما این بار به جای محافظت از بناهای سنگی، می توانید حافظ یک گل نرگس زیبا و معصوم باشید، با پشه کش به خدمت حشرات موذی دور و برش برسید و وزغ های مزاحم آن را له کنید.

screen520x924 (2)

علاقه مندان به پرورش گل و گیاه، عاشق Plant Panic می شوند. در بازی باید بذر گیاه را خودتان بکارید، و موج حملات حشرات و وزغ ها هم از همان لحظه شروع می شود. بنابراین باید آنقدر در برابرشان مقاومت کنید تا گیاه زیبای شما به گل بنشیند.

بازی 25 مرحله نسبتا طولانی دارد که در هر کدام باید از گیاه خاصی محافظت کنید. مکانیزم دفاع هم می تواند بسته به نوع دشمن یا نوع گل متفاوت باشد، مثلا برای کشتن مگس ها و زنبورها یک پشه کش ساده کافیست؛ اما برای دشمنان بزرگتر مثل آفتاپ پرست ناچار به سمپاشی می شوید.

screen520x924 (1)

Plant Panic توسط موتور گرافیکی یونیتی طراحی شده و الحق یکی از زیباترین جلوه های بصری در بازی های موبایل را در آن شاهد هستید. البته استفاده از این موتور قدرتمند، حجم بازی را هم به میزان قابل توجهی بالا برده، طوری که بازی و دیتایش چیزی حدود صد مگابایت از فضای حافظه را به خود اختصاص می دهند.

با این حال مطمئن باشید که از دانلود بازی و تجربه گیم پلی خلاقانه اش به هیچ وجه پشیمان نمی شوید. Plant Panic را می توانید به رایگان برای iOS و اندروید دانلود کرده و ببینید که آیا در دفاع از گل و گیاهان هم می توانید به اندازه دفاع از قلعه ها موفق باشید؟

Plant Panic

Plant Panic

سازنده: Immanitas Entertainment GmbH قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 96.8 / 88 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Silent Sun
    Silent Sun | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    دیجی جون چرت و پرت میفرستی ها

مطالب پیشنهادی