ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل کروم اندروید حالا می تواند هفتاد درصد دیتای صفحات اینترنتی را در خود ذخیره کند

گوگل روز گذشته اعلام کرد که حالت ذخیره کننده دیتا در مرورگر کروم برای اندروید را ارتقا داده، طوری که این میزان از حفظ 50% دیتا هم اکنون به 70% رسیده است. کاربران کروم در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

گوگل روز گذشته اعلام کرد که حالت ذخیره کننده دیتا در مرورگر کروم برای اندروید را ارتقا داده، طوری که این میزان از حفظ 50% دیتا هم اکنون به 70% رسیده است. کاربران کروم در هندوستان و اندونزی (دو بازار در حال توسعه و بسیار بزرگ برای پلتفرم اندروید) نخستین افرادی هستند که به این قابلیت دسترسی خواهند داشت و به تدریج، این امکان در اختیار کلیه کاربران در سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

تال اوپنهایمر، مدیر تولید کمپانی گوگل طی پستی در وبلاگ کروم، شیوه عملکرد این قابلیت را "حذف بیشتر تصاویر هنگام بارگذاری یک صفحه با اینترنت ضعیف" توصیف کرده است.

وقتی که صفحه ای در کروم باز می شود، می توانید با اشاره روی یک آیکن کلیه تصاویر یا فقط آنهایی که خواستارش هستید را بارگذاری کنید. در این صورت دسترسی ارزان تر و سریع تری به صفحات وب هنگام استفاده از اینترنت های ضعیف خواهید داشت.

گوگل با ارائه این قابلیت در کروم، به خوبی از مرورگر سافاری اپل پیشی گرفته و حالا از بابت ذخیره دیتا، با مرورگر اپرا که مدتی پیش اپلیکیشن Opera Max را در این زمینه بروزرسانی کرد برابری می کند. اوپنهایمر در ادامه پست در مورد ارائه این قابلیت برای کاربران iOS توضیحی ارائه نداد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • erfimerfi
    erfimerfi | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    زنده باد سونی .. خخخخخ

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    کاش گوگل کروم برای ویندوزفون هم ساخته بشه...

مطالب پیشنهادی