ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمالاً به زودی Under Armour و HTC محصول تازه ای در حوزه سلامت عرضه می کنند

شرکت Under Armour یکی از تولید کننده های مطرح لوازم و پوشاک ورزشی در کشور آمریکا به شمار می رود. ژانویه امسال و در خلال نمایشگاه CES خبری منتشر شد مبنی بر همکاری این شرکت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

شرکت Under Armour یکی از تولید کننده های مطرح لوازم و پوشاک ورزشی در کشور آمریکا به شمار می رود. ژانویه امسال و در خلال نمایشگاه CES خبری منتشر شد مبنی بر همکاری این شرکت با موبایل ساز تایوانی یعنی HTC که حکایت از تولید یک دستبند سلامتی هوشمند با نام Grip داشت.

مدتی بعد این دستبند معرفی شد، هر چند که عرضه آن تا به امروز به تعویق افتاده است. حالا به نظر می رسد دو شرکت فوق قصد دارند همکاری های خود را گسترش داده و با مشارکت هم اقدام به تولید محصول تازه ای در حوزه سلامت نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدتی بعد از رونمایی Grip، این دو سازنده اعلام داشتند که قصد داردن یک "اکوسیستم" شامل مجموعه ای از ابزارهای سنجش سلامت را به همراه نرم افزارهای مربوطه بر بستر موبایل ارائه دهند.

حال به نظر می رسد که آنها یه گام دیگر به تحقق این اکوسیستم نزدیک شده و در تدارک معرفی ابزار تازه ای هستند. از این محصول تازه به عنوان "یک ابزار رهگیری شرایط بدنی" یاد می شود و به نظر می آید قرار نیست نام Grip را بر خود داشته باشد.

این دستگاه هوشمند به تازگی توانسته مجوزهای لازم را از سایت Bluetooth.org دریافت نماید. براساس اسنادی که به پیوست مجوز فوق آمده می توان حدس زد که محصول تازه یک ترازوی هوشمند دارای بلوتوث است که به احتمال فراوان نام UA Scale را یدک می کشد.

در این اسناد ذکر شده که این گجت می تواند وزن بدن، میزان چربی و سایر پارامترهای مرتبط با آن را سنجیده و از طریق بلوتوث به نرم افزار UA Record ارسال نماید. این بخش احتمالاً همان قسمتی است که HTC در آن مشارکت کرده؛ تولید سنسورهای مورد نیاز و فراهم آوردن بستر نرم افزاری لازم.

هنوز هیچ حرفی در مورد قیمت و یا تاریخ عرضه UA Scale به میان نیامده،‌ اما Under Armour در وبسایت خود یک لینک به این محصول اختصاص داده است،‌ که این یعنی خیلی هم نباید منتظر معرفی و ارائه اش به بازار باقی ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی