ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مرورگری مخصوص برای Gear VR ساخته است

یکی از مشکلات اساس Gear VR، محدودی بودن آن است. خارج از تجربه های اجتماعی، در زمینه انجام بازی ها و تماشای ویدیو بسیار محدود خواهید بود، چرا که محتوای چندانی برای آن هنوز تولید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

یکی از مشکلات اساس Gear VR، محدودی بودن آن است. خارج از تجربه های اجتماعی، در زمینه انجام بازی ها و تماشای ویدیو بسیار محدود خواهید بود، چرا که محتوای چندانی برای آن هنوز تولید نشده است.

امروز، سامسونگ ورژن بتا از مرورگر Samsung Internet for Gear VR را عرضه خواهد کرد. کاربران این هدست می توانند با استفاده از برنامه مذکور، به وبسایت هایی نظیر یوتوب رفته و ویدیوهای مخصوص را تماشا کنند. در نتیجه لازم نیست حتما اپلیکیشن های متعدد را باز کرد.

بنا به گفته های سامسونگ، این اپلیکیشن، ویدیوهای 360 درجه و 3D را علاوه بر هر ویدیو HTML5 در سراسر اینترنت پشتیبانی می کند. بنابراین کاربران هم می توانند ویدیوهای عادی را از این طریق تماشا کنند و هم می توانند از گزینه VR یوتوب بهره مند شوند.

مرورگر با فرامین صوتی هم کار می کند و کیبورد آن در برابر چشم قرار می گیرد. کاربر با خیره شدن به هر چیزی می تواند آن را انتخاب نماید. انتخاب و اشاره به یک چیزی از طریق هدست های واقعیت مجازی عمدتا از طریق نگاه کردن صورت می پذیرد و بازی هایی نظیر Land's End نیز اینگونه کار می کنند. همچنین، بوکمارک های دیگر مرورگرها هم قابل انتقال به این برنامه هستند.

مرورگرهای وب و دیگر رابط های دسکتاپی فرصت مناسبی برای توسعه دهندگان حوزه واقعیت مجازی بوده اند. از Virtual Desktop که ویندوز را تمام و کمال به صورت واقعیت مجازی نشان می دهد گرفته تا JanusVR که اینترنت را به یک سری اتاق تبدیل می کند. مرورگر سامسونگ بسیار ساده به نظر می رسد اما اگر به درستی کار کند، یکی از اولین قدم ها در جهت ساخت پلتفرم واقعیت مجازی کارا برای موبایل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی