ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در طراحی گلکسی اس ۷ سامسونگ تغییر عمده ای رخ نخواهد داد [شایعه]

اگر توقع دارید پرچمدار بعدی سامسونگ با طراحی متفاوت و دگرگون شده به بازار بیاید باید بگوییم که بهتر است چنین انتظاری را نداشته باشید. در همین راستا و بر اساس گزارشی که امروز از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

اگر توقع دارید پرچمدار بعدی سامسونگ با طراحی متفاوت و دگرگون شده به بازار بیاید باید بگوییم که بهتر است چنین انتظاری را نداشته باشید. در همین راستا و بر اساس گزارشی که امروز از جانب منابع چینی منتشر شده ذکر می گردد کهکشانی بعدی کره ای ها یعنی گلکسی اس ۷ دارای طراحی دقیقاً مشابه گلکسی اس ۶ خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این گزارش می افزاید موبایل یاد شده از نظر سخت افزاری و خصوصاً نمایشگر و دوربین شامل به روز رسانی هایی خواهد شد تا کارایی کلی اش نسبت به گذشته بیشتر و بهتر گردد، اما در مورد طراحی ظاهری تنها تغییراتی جزئی و کوچک محتمل هستند.

بد نیست یادآور شویم سری گلکسی J سامسونگ در سال جاری میلادی فروشی بسیار خوب را تجربه کردند و ظاهراً غول تکنولوژی کره ای از همین موضوع درس گرفته و به این نتیجه رسیده که ارائه ی محصول با ترکیبی از قیمت و سخت افزار مناسب برای مشتریانش جذاب تر بوده و آنها همواره به دنبال طراحی های ابتکاری و خاص نیستند.

مطابق چنین بازخوردهای دریافتی از بازار، گلکسی اس ۷ قرار است با شکل و شمایلی آشنا به تولید برسد و بر اساس شنیده ها این موبایل به غیر از بازار چین و ایالات متحده در سایر بازارها با چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ عرضه خواهد شد. گفتنی است حضور سیستم-روی-چیپ مورد اشاره در بنچ مارک آنتوتو رویت شده و توانسته امتیازی بالای صد هزار را به ثبت برساند. همچنین می بایست خاطر نشان کنیم مدل مربوط به بازارهای آمریکا و چین احتمالاً دارای پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام خواهد بود.

شایعاتی نیز وجود دارند که می گویند گلکسی اس ۷ ممکن است در ماه آینده رونمایی شود، اما دو مدل پیشین این سری از محصولات سامسونگ به صورت رایج همواره در جریان رویداد MWC که در بارسلون اسپانیا برگزار می شود معرفی گشته اند.

کره ای ها از هم اکنون برای برگزاری یک مراسم Unpacked‌ در ۲۱ فوریه برنامه ریزی کرده اند، تاریخ مذکور تقریباً همزمان می شود با آغاز MWC و کسی چه می داند شاید در آن روز شاهد معرفی یک کهکشانی جدید و به روز رسانی شده باشیم که با نسل فعلی یعنی گلکسی اس ۶ از نظر شکل و شمایل یکسان باشد.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید عدم بازنگری در طراحی گلکسی اس ۷ تصمیمی منطقی محسوب می شود یا این امر به زیان کمپانی سازنده تمام خواهد شد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    سلام.
    به نظر من اس 6 از آیفون 6 بهتره.چون
    صفحه نمایش(شما بیاین کنار هم بذارین از آیفون نا امید میشین)،سیستم عامل راحت و بی درد سر،امکانات رابط کاربری و باتری

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی