ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Songza به فعالیت مستقل خود خاتمه داد و رسما به Google Play Music پیوست

17 ماه پیش، گوگل شرکتی به نام Songza را خریداری کرد و حالا امروز، تمام سرویس های آن از طریق Google Play Music در دسترس هستند. به عبارتی دیگر، Songza به عنوان اپلیکیشنی مجزا به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

17 ماه پیش، گوگل شرکتی به نام Songza را خریداری کرد و حالا امروز، تمام سرویس های آن از طریق Google Play Music در دسترس هستند. به عبارتی دیگر، Songza به عنوان اپلیکیشنی مجزا به فعالیت های خود خاتمه داد.

از چند ماه پیش، ویژگی های متعدد Songza آهسته آهسته راه خود را به سمت سرویس موسیقی گوگل پلی باز می کردند و حالا امروز، اپلیکیشن مذکور به طور کامل فعالیت مستقل خود را پایان بخشیده و به بخشی از مایملک گوگل پیوسته است.

پیش از خریداری شدن توسط گوگل، Songza طرفداران خاص و اندکی داشت و همانند سرویس های استریم موسیقی نظیر اسپاتیفای چندان محبوب نبود، بلکه قسمت خاصی از بازار را به اشغال خود در آورده بود.

ویژگی هایی نظیر پلی لیست های پیشنهادی توسط دیگران و Concierge که موسیقی براساس مود، زمان، روز و فعالیت خاصی را ارائه می کرد، بسیار محبوب و دوست داشتنی بود که اگر یک بار از Songza استفاده می کردید، جذب آن می شدید.

به هر حال، سانگزا فوق العاده بود اما اسپاتیفای و Apple Music متناوبا طی ماه های بعد کیفیت بهتری ارائه دادند و حالا با افزوده شدن این اپلیکیشن به Google Play Music، باید دید که گوگل تا چه حد می تواند در رقابت قوی ظاهر شود.

اگر از کاربران سانگزا بوده باشید، تا به حال حتما ایمیلی مبنی بر عضویت در Google Play Music دریافت کرده اید. فقط کافی است عبارت I'm in را لمس کنید و باقی موارد را به گوگل بسپارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    من از یوزرهای شاید قدیمیش بودم....
    ولی وقتی با Shazem آشنا شدم و کیفیت و دقتش رو دیدم از Songza دست کشیدم... البته ناگفته نمونه اواخر این songza واقعا خراب کرده بود......

    • eimanarenji
      eimanarenji | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

      البته Shazamدرسته

مطالب پیشنهادی