ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند HTC One، احتمالا فوریه سال آینده از راه می رسد

برخلاف دیگر تولیدکنندگان عمده تلفن های همراه هوشمند، HTC هنوز وارد حوزه رقابت در زمینه ساعت های هوشمند نشده اما شایعه ساخت دستگاهی از سوی این شرکت مدتی می شود که شنیده می شود. با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

برخلاف دیگر تولیدکنندگان عمده تلفن های همراه هوشمند، HTC هنوز وارد حوزه رقابت در زمینه ساعت های هوشمند نشده اما شایعه ساخت دستگاهی از سوی این شرکت مدتی می شود که شنیده می شود. با این حال، احتمالا طی 2-3 ماه آینده همه چیز تغییر کند.

براساس گزارش انتشار یافته توسط اکانت توییتر evleaks، طرفداران HTC می توانند در ماه فوریه (بهمن-اسفند سال جاری خورشیدی) ساعت هوشمند One Watch را برای اولین بار ببینند. با این حال هنوز مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی عرضه خواهد شد.

سال گذشته برای اولین بار شنیدیم که ساعت هوشمند HTC ممکن است نمایشگری دایره ای داشته باشد که با توجه به فراگیر شدن چنین طراحی خاصی برای ساعت ها، روی دادن چنین اتفاقی اصلا بعید نیست. گفته می شود که این دستگاه، فعلا اسم رمز Halfbeak را یدک می کشد.

اطلاعات چندانی در مورد مشخصات فنی این ساعت در دسترس نیست اما احتمالا نمایشگری 360 در 360 خواهد داشت و سیستم عامل آن هم Android Wear است. از آنجایی که MWC 2016 در تاریخ 22 تا 25 فوریه رخ می دهد، انتظار می رود که HTC در این رویداد ساعت هوشمند خود را معرفی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی