ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ برای Gear S3 و سایر ابزارهای پوشیدنی خود یک چیپست اختصاصی توسعه می دهد

سامسونگ تا به امروز از چندین تلفن هوشمند پرده برداشته که بسیاری از آنها از پلتفرم خانگی این شرکت یعنی تایزن بهره می برده اند. Gear S2 (بررسی دیجیاتو) نیز آخرین دستاورد کمپانی مذکور در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

سامسونگ تا به امروز از چندین تلفن هوشمند پرده برداشته که بسیاری از آنها از پلتفرم خانگی این شرکت یعنی تایزن بهره می برده اند. Gear S2 (بررسی دیجیاتو) نیز آخرین دستاورد کمپانی مذکور در دسته بندی یاد شده محسوب می شود که با بهبودهای صورت گرفته روی آن نسبت به مدل پیشین یعنی Gear S و تغییرات اجرایی گشته در طراحی اش همچون اضافه شدن یک حلقه ی چرخنده به دور نمایشگر توانسته حواس ها را به خود معطوف نماید.

اکنون منابع ساکن در کره جنوبی اطلاعاتی تازه را راجع به Gear S3 و سایر ابزارهای پوشیدنی آتی سامسونگ منتشر کرده اند. این منابع خبر داده اند که واحد کسب و کارهای وایرلس غول تکنولوژی کره ای قصد دارد یک سیستم-روی-چیپ جدید را برای اسمارت واچ مورد اشاره توسعه داده و ضمناً از این چیپست در چندین گجت پوشیدنی دیگر نیز استفاده نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که ممکن است برخی از شما بدانند، سامسونگ در تعدادی از ابزارهای پوشیدنی اش از جمله Gear S از چیپست اگزینوس ۳۲۵۰ بهره گرفته و حالا مطابق شواهد موجود این شرکت بنا دارد تا تراشه مذکور را بازنشسته نموده و نمونه ای جدیدتر را جایگزینش کند.

گفته می شود کره ای ها بر این باور هستند که اگزینوس ۳۲۵۰ بیش از اندازه برای ساعت های هوشمند قوی است و لذا می خواهند در چیپست بعدی تعداد هسته های کورتکس A7 را کاهش دهند و تنها از دو عدد از این هسته های پردازشی استفاده کنند.

ضمناً سیستم-روی-چیپ یاد شده دارای حداکثر فرکانس کاری ۱ گیگاهرتز خواهد بود که این سرعت نیز از آنچه قبلاً توسط اگزینوس ۳۲۵۰ تجربه کرده بودیم کمتر است.

سامسونگ در Gear S2 از چیپست اسنپدراگون ۴۰۰ بهره گرفته بود ولی نباید از خاطر برد که این تراشه نیز به شکل ویژه برای ابزارهای پوشیدنی توسعه نیافته و شرکت کره ای حالا در پی آماده سازی سیستم-روی-چیپی مختص این دسته از گجت هایش است تا آنها بهترین کارایی و طول عمر باتری را دارا شوند.

باید توجه داشت بر اساس زمانبندی رایج معرفی و عرضه ساعت های Gear سامسونگ هنوز وقت زیادی تا پایان توسعه نسل سوم این اسمارت واچ و تراشه ی اختصاصی آن باقی مانده، لذا و با توجه به طولانی بودن مسیر پیش رو بعید نیست در آینده و بر حسب تغییر شرایط نظر شرکت مورد بحث نیز دگرگون شود و برنامه هایش را عوض نموده و دستور العملی جدید را مبنای کار قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی