ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارپ تولید نمایشگرهای Super IGZO را آغاز کرده است

سامسونگ و ال جی در حال حاضر تولید نمایشگرهای OLED را طی یکی-دو سال گذشته به شدت افزایش داده اند و گزارش های جدید نشان می دهد که شرکت شارپ نیز برای آنکه از رقابت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

سامسونگ و ال جی در حال حاضر تولید نمایشگرهای OLED را طی یکی-دو سال گذشته به شدت افزایش داده اند و گزارش های جدید نشان می دهد که شرکت شارپ نیز برای آنکه از رقابت باز نماند، تولید انبوه نسل جدید نمایشگرهای Super IGZO را آغاز نموده است.

براساس این گزارش، نمایشگرهای Super IGZO شارپ رزولوشنی بالاتر نسبت به خط تولید کنونی IGZO ارائه می دهند. علاوه بر این، نمایشگرها در حدود 10 تا 20 درصد در مصرف انرژی بهینه تر عمل می کنند که همین مسئله سبب می شود تا تولیدکنندگان تلفن های همراه را جذب خود کند؛ با توجه به اینکه نمایشگرهای TFT LCD در حال حاضر، مقادیر زیادی از باتری دستگاه را مصرف می کند.

طی یک سال گذشته، شارپ چندین نمایشگر بسیار قدرتمند IGZO معرفی کرده که انتظار می رود اوایل سال 2016 وارد فاز تولید انبوه شوند. هنوز مشخص نیست که مشتری های اصلی شارپ چه شرکت هایی هستند.

با توجه به افزایش تقاضا برای نمایشگرهای OLED و ورود رقبا به بازار، انتظار می رود که چنین سیاستی، تاثیر مستقیم روی فروش LCD ها داشته باشد. شارپ امید دارد تا سال 2020 میلادی، 403 میلیون دلار برابر ب 50 میلیارد ین از طریق فروش نمایشگرهای IGZO به دست آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    دور از انتظار نیست تو آیپد بعدی استفاده بشه!

مطالب پیشنهادی