ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

لینکدین اپلیکیشن موبایل خود را با ظاهری جدید به نام Voyager بروزرسانی کرد

در اکتبر سال جاری، لینکدین از طراحی جدید اپلیکیشن موبایل خود با نام Voyager برای iOS و اندروید پرده برداشت. امروز و پس از گذشت حدودا دو ماه از این معرفی، اپلیکیشن های لینکدین در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

در اکتبر سال جاری، لینکدین از طراحی جدید اپلیکیشن موبایل خود با نام Voyager برای iOS و اندروید پرده برداشت. امروز و پس از گذشت حدودا دو ماه از این معرفی، اپلیکیشن های لینکدین در اپ استور و گوگل پلی به این طراحی جدید مزین شده اند تا با آن بیشتر از همیشه بتوانید از کار در محیط این شبکه اجتماعی لذت ببرید.

کار با اپلیکیشن قدیمی لینکدین، برای بسیاری از کاربران گیج کننده بود و Voyager با هدف تسهیل کار و ساده سازی رابط کاربری آمده تا به این موضوع پایان ببخشد. باید اعتراف کرد که لینکدین با ارائه این نسخه موفق شده تا تیر را درست بر مرکز هدف بنشاند. به محض ورود به اپ، پنجره خانه نمایان شده که اطلاعات مربوط و متناسب با شما را برایتان گردآوری می کند.

پلتفرم پیام رسانی لینکدین در Voyager دچار تغییر و تحولی اساسی شده و در تب My Network، می توان از کوچکترین بروزرسانی های پروفایل مخاطبین مطلع شد. مضاف بر این، گزینه جستجو حالا نقش بسیار مهمتری در محیط شبکه اجتماعی لینکدین ایفا می کند.

با وجود این امکانات، شکی نیست که Voyager اپلیکیشن لینکدین را وارد عصر جدیدی کرده و آن را به ابزاری کاربردی تر از همیشه تبدیل نموده است. برای دانلود نسخه جدید لینکدین می توانید همین حالا به گوگل پلی و اپ استور مراجعه کنید.

LinkedIn

LinkedIn

سازنده: LinkedIn Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 90.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

    سلام
    من اپلیکیشن جدید لینکدین رو از بازار نصب کردم اما نه تنها عکس پروفایلمو نشون نمیده بلکه هیچ تصویری از مخاطبینم و پستهایی که میزارن نشون داده نمیشه
    لطفا راهنمایی کنید.

مطالب پیشنهادی