ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Snap؛ ویجت ها را به نوار اعلان اندروید بیاورید

ویجت های اندروید علیرغم مزایایی که برای کاربران این سیستم عامل به ارمغان می آورند، در بعضی زمینه ها واقعا مشکل سازند. درست است که با بکارگیری آنها می توانید با یک اشاره به بسیاری از امکانات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

ویجت های اندروید علیرغم مزایایی که برای کاربران این سیستم عامل به ارمغان می آورند، در بعضی زمینه ها واقعا مشکل سازند. درست است که با بکارگیری آنها می توانید با یک اشاره به بسیاری از امکانات اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشید، اما در کنارش باید فضای قابل توجهی از صفحه خانه، حافظه رم و باتری تلفن هوشمندتان را فدای این کار کنید.

توسعه دهنده ای به نام فرانسیسکو باروسو راه حل خوبی برای رفع این مشکل به شما ارائه کرده: اپلیکیشنی تحت عنوان Snap که قادر است تمام ویجت های مورد نیازتان را در منوی کشویی اعلان ها گردآوری کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

قرار دادن ویجت ها در نوار اعلان ظاهرا تغییر چندان بزرگی نیست، اما کاربردهای زیادی برایتان خواهد داشت. به عنوان مثال، در روز چند بار به نوار اعلان ها برای پاک کردن آیتم هایش سر می زنید؟ با نصب Snap، هر بار که این کار را می کنید قادرید از امکانات ویجت اپلیکیشن ها در این قسمت بهره بجوئید.

Snap 2

نکته بسیار عالی در مورد ویجت های مستقر شده در نوار اعلان این است که می توان از همه جای سیستم عامل اندروید به آنها دسترسی داشت. از این قابلیت می توانید به عنوان مثال برای پخش موسیقی با موزیک پلیر هنگام بازی کردن 2048 استفاده کنید؛ بدون آنکه از بازی خارج شوید.

در نسخه رایگان Snap قادرید از مزایای سه ویجت در نوار اعلان اندروید بهره بگیرید، اما برای داشتن ویجت های بیشتر لازم است اپلیکیشن را با پرداخت دو دلار به نسخه کامل ارتقا دهید.

Snap را می توانید به رایگان از پلی استور دانلود کنید. در صورتی هم که برای دانلود به مشکل برخوردید، مراجعه به این آدرس اینترنتی را به شما توصیه می کنیم.

Snap - Widget Drawer

Snap - Widget Drawer

سازنده: fbarrosodev قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    خیلی خوبه. تقریبا مشابه آی او اس که ویجت های اپلیکیشن ها در قسمت نوتیفیکیشن قرار دارن

مطالب پیشنهادی