ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهکار های مقدماتی برای موفقیت در Call of Duty: Black Ops 3

Call of Duty: Black Ops 3 چندی پیش عرضه شد و بازیکن ها به سمت بخش مالتی پلیر اعتیادآور آن هجوم بردند و هر روز از قبل بهتر و با تجربه تر می شوند. اگر در سری ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۱۳ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

Call of Duty: Black Ops 3 چندی پیش عرضه شد و بازیکن ها به سمت بخش مالتی پلیر اعتیادآور آن هجوم بردند و هر روز از قبل بهتر و با تجربه تر می شوند.

اگر در سری ندای وظیفه تازه کار هستید یا تجربه چندانی در بازی های مالتی پلیر ندارید، مجموعه ای از راهنمایی های مقدماتی برای شما فراهم کردیم تا قدم های ابتدایی خود در بخش چند نفره Black Ops 3 را محکم تر بردارید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با Team Deathmatch شروع کنید

bo2

Team Deathmatch ساده ترین و پایه ای ترین مُد در Call of Duty و بهترین آن ها برای شروع است. این مد به شما فرصت می دهد تا فارغ از تمرکز زیاد روی کار تیمی یا عمل به Objective ها با ساختار بازی، سلاح ها، چیدمان نقشه ها و Specialist ها آشنا شوید.

حساسیت نشانه گیری را افزایش دهید

bo1

تا به حال شده که درگیری با حریف را خودتان شروع کنید و تیر اول را به او شلیک کنید اما در نهایت بازنده از این نبرد بیرون بیایید؟ این لحظات در ندای وظیفه کم پیش نمی آیند و اغلب اعصاب و روان شما را به هم می ریزند.

حرکات در Call of Duty بسیار سریع و مهم است و با اضافه شدن شتاب دهنده ها و مکانیک های سربازان آینده، در ‌Black Ops 3 از قبل هم حیاتی تر شده است. با سریع تر شدن انیمیشین ها کار شما هم در دنبال کردن حریفان و ثابت نگه داشتن نشانه سلاح روی آن ها دشوار تر شده است. اگر می بینید دشمنان تان به آسانی از تیررس شما خارج می شوند حساسیت نشانه گیری را کمی افزایش دهید.

البته رسیدن به مقدار دلخواه نیازمند کمی آزمون و خطاست چون اگر بیش از حد این حساسیت را افزایش دهید نگه داشتن سلاح روی هدف به خصوص در فواصل زیاد دشوار می شود.

زاویه حمله را تغییر دهید

bo5

Black Ops 3 در مورد نبرد های آینده است و سرباز شما مجهز به تکنولوژی های آینده نگرانه شده. یکی از آن ها موشک هایی است که بازیکن را به هوا پرتاب می کنند و به شما امکان می دهند از هر جهتی به حریفان خود حمله کنید و آن ها را غافل گیر نمایید.

اگر پشت Cover گیر کرده اید و حریف تان منتظر شما مانده تا خود را نشان دهید و با بارانی از گلوله از شما استقبال کند، به هوا بپرید از همان جا به او حمله نمایید. اغلب بازیکنان عادت کرده اند که نشانه تفنگ شان را روی کاور ثابت کنند تا شانس کشتن شما را از دست ندهند. اما اگر متفاوت فکر کنید و از زاویه دیگری به آن ها حمله کنید حساب کار دستشان می آید!

به لطف همین پرش ها و قابلیت راه رفتن روی دیوار، ساز و کار حرکت در بازی دگرگون شده. هر دیوار صافی یک راه غیر مستقیم برای حرکت در نقشه است. به محیط اطراف تان خوب توجه کنید و زیاد در راه هایی که درست در تیررس حریف است حرکت نکنید، بلکه با حرکت روی دیوار ها دشمنان را دور بزنید و از پشت به آن ها حمله نمایید.

تمام گوشه های اتاق را چک کنید

bo4

متاسفانه بسیاری از بازیکنان عادت دارند تا در تاریک ترین گوشه ها کمین کرده و پلیرهای بی توجه را شکار کنند. درست است که گیم پلی ندای وظیفه تاکید زیادی روی سرعت دارد اما به جای اینکه بدون هیچ توجهی وارد اتاق ها و ساختمان ها شوید سعی کنید همیشه به محیط اطراف توجه داشته باشید تا قربانی این کمپرها نشوید.

LMG های این نسخه از بهترین سلاح ها هستند

bo7

Light Machine Gun ها در Call Of Duty چندان طرفدار ندارند اما بی شک یکی از بهترین سلاح های Black Ops 3 هستند. بعد از این که با ساحتار تیراندازی بازی آشنا شدید LMG ها را هم امتحان کنید. BMR برای مثال در مپ های بزرگ تر و Mode های ماموریت محور مانند Capture The Flag یا Domination که می توانید محل دشمنان را پیش بینی کنید، بسیار ویرانگر است. Attachment های Quick Draw و Grip را هم به محض آزاد شدن به آن اضافه کنید تا بیش از پیش مرگبار شود.

Token های خود را ذخیره کنید

bo3

با بالاتر رفتن Level تان در Black Ops 3 یک سری Unlock Token آزاد می کنید که می توانید با آن ها سلاح، Specialist و سایر تجهیزات را بخرید. اما این Token ها را برای آیتم هایی که کمتر استفاده می کنید خرج نکنید، شما نیازی ندارید که تمامی آیتم های بازی را خریداری کنید. سبک بازی و علایق خودتان را شناسایی کرده و فقط طبق آن خرید کنید. اگر SMG ها را به سایر طلاح ها ترجیح می دهید لزومی به صرف Token برای گرفتن شات گان نیست.

با بالاتر رفتن درجه تان تجهیزات بهتری هم برای خرید آزاد می شود. بهتر است همیشه چند Token برای آن ها نگه دارید تا بدون معطلی خریداری شان کنید.

با Specialist های دفاعی شروع کنید

bo6

شخصیت ها و در حقیقت کلاس های قابل بازی در بخش مالتی پلیر این نسخه از ندای وظیفه Specialist نام دارند و تفاوتشان با سربازان عادی نسخه های قبلی در توانایی ها و سلاح های مخصوص آن ها است که می توانند فقط یکی را با خود به نبرد ببرند.

در بازی ها نواری می بینید که به مرور و با گرفتن امتیاز پر تر می شود و وقتی کامل پر شد امکان فعال کردن قدرت هر Specialist مهیا می شود. برای بازیکنان کم تجربه تر که می خواهند بیشتر بکشند و کمتر بمیرند قابلیت های دفاعی می تواند کارآمد تر باشند و دو تا از بهترین قابلیت ها متعلق به Battery و Prophet هستند.

Kinetic Armor قابلیت Battery تیر حریفان را بر می گرداند و Glith پرافت شما را به زمان عقب باز می گرداند. پس اگر در نبرد زیر رگبار رقیبان بودید این ها را فعال کنید که یا کمتر آسیب ببینید یا به موقعیتی بازگردید که وضعیت سلامتی بهتری داشتید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • amirreza
    amirreza | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

    میشه بگید چجوری مولتی بازی کنم روی pc?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی