ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر آیفون 6c احتمالا 4 اینچی خواهد بود

جزئیات بسیاری در مورد آیفون جدید اپل شنیده می شود. منظور آیفون 7 یا پرچمدار بزرگ بعدی کوپرتینویی نیست، بلکه در مورد یک آیفون کوچکتر با قیمتی کمتر صحبت می کنیم. چند روز شایعاتی در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

جزئیات بسیاری در مورد آیفون جدید اپل شنیده می شود. منظور آیفون 7 یا پرچمدار بزرگ بعدی کوپرتینویی نیست، بلکه در مورد یک آیفون کوچکتر با قیمتی کمتر صحبت می کنیم. چند روز شایعاتی در ارتباط با بدنه دستگاه منتشر شد و حالا یک تحلیلگر دیگر، نمایشگر 4 اینچی را برای دستگاه پیش بینی کرده است.

بر اساس آخرین تحقیقات و دانسته های مینگ-چی کو، محقق GHI Securities، آیفون بعدی اپل از نظر نمایشگر، دنباله رو راه آیفون 5 خواهد بود. دستگاهی با پردازنده A9، قاب های رنگارنگ فلزی با پشتیبانی از تکنولوژی NFC و Apple Pay.

این تلفن همراه قرار است اوایل سال آینده میلادی عرضه گردد و در رده تلفن های هوشمند اقتصادی قرار می گیرد. بنابراین قیمتی بین 400 الی 500 دلار برای آن پیش بینی شده که به نسبت رقمی پایین تر از آیفون 6 اس است.

آیفون 5c به دلیل استفاده از پلاستیک به جای فلز، چندان به دل مخاطبین ننشست و حالا اپل گویا قصد دارد تلفن همراه جدید اقتصادی خودش را از لحاظ کیفیت و ظاهر برتر از محصولات رقبایش جلوه دهد. پیش از این نیز به نمایشگر 4 اینچی دستگاه اشاره شده بود و با توجه به پیشرفت های دستگاه نسبت به آیفون 5c، احتمالا شاهد رونمایی از محصولی باکیفیت و با قیمتی معقول خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • مهمان
    مهمان | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

    بین نوت 4 و ایفون 6اس کدومشو بخرم

    • بی کار
      بی کار | ۱۸ دی ۱۳۹۴

      سونی بخر z5

  • Navid
    Navid | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

    اگر کیفیتش از نظر نرم افزاری و سخت افزاری و کیفیت بدنه و زیبایی مثل 5s یا 6 یا حداکثر 6sباشه عالی میشه.من گوشی ایفون میخواستم که کوچیک باشه.خداروشکر یه جدیدش داره میاد:)
    کم کم داشتم میرفتم سمت خرید فایو اس که این شایعه ها اومد.منتظر. می ایستم ببینم اخرش چی میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی