ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: صد راه برای مردن

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Die in 100 Ways

11

چه راه های خلاقانه ای برای مردن یا کشتن بلدید؟ پرت شدن از بالای یک ساختمان یا تماس مستقیم با سیم برق فشار قوی؟ تمام این ایده ها در بازی Die in 100 Ways آمده است اما به عنوان ناجی باید وارد عمل شده و جلوی این اتفاقات را بگیرید. بازی تقریبا مشابه ساختار مینی گیمی Dumb Ways to Die طراحی شده و به همان اندازه جذاب و معتادکننده است.

Die in 100 Ways

Die in 100 Ways

سازنده: CanadaDroid قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.2 مگابایت زبان:

Crime Coast: Mafia Wars

unnamed

گنگسترها را معمولا در خیابان های شهرهای بزرگ و در کوچه پس کوچه های آن دیده ایم. صحنه درگیری شان دلخراش و تکان دهنده است اما این بار سواحل به صحنه جرم یاغی ها تبدیل شده. Crime Coast: Mafia Wars یک بازی پر جزئیات و خوش گرافیک است که در آن کنترل گروه های مافیایی را به عهده دارید. گرافیک بازی چندان مناسب تلفن های همراه میان رده و اقتصادی نیست.

Crime Coast: Mafia Wars

Crime Coast: Mafia Wars

سازنده: Pixel Squad قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 47 مگابایت زبان:

Snowboard Party 2

33

زمستان نزدیک است و هیچ چیز به اندازه ورزش های زمستانی در این فصل نشاط آور نخواهد بود. آنقدر پول و مهارت ندارید که این ورزش ها را انتخاب کنید؟ هیچ ایرادی ندارد، راه حل های ساده تری هم وجود دارد. Snowboard Party 2 یک گردهمایی زمستانی است که طی آن باید در مسیرهای طولانی و جذابی به مسابقه پرداخته و راه خود را به سوی خط پایان باز کنید.

Snowboard Party 2

Snowboard Party 2

سازنده: Ratrod Studio قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 766 مگابایت زبان:

Hopeless 2: Cave Escape

44

اگر Leo's Fortune را بازی کرده باشید، بعد از دیدن اولین تصاویر Hopeless 2: Cave Escape قطعا به یاد این بازی خواهید افتاد. اگرچه تاحدودی این دو بازی شبیه یکدیگر هستند اما تفاوت های ساختاری در گیم پلی Hopeless 2، این عنوان را به بازی جذاب و دلنشین و در عین حال پر هیجانی تبدیل کرده.

Hopeless 2: Cave Escape

Hopeless 2: Cave Escape

سازنده: IronSource Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 88.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • matin danger
    matin danger | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    Hopeless 2: Cave Escape رو بازی کنید البته قسمت های دیگه اش رو هم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی