ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاص فضای رایگان به استارتاپ ها در الکامپ با حمایت نظام صنفی رایانه ای کشور

نمایشگاه الکامپ به شکل سالانه در  محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران برگزار می شود و شرکت های داخلی و خارجی بسیاری تلاش می کنند تا قادر به حضور یافتن در آن باشند. امسال ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۸

نمایشگاه الکامپ به شکل سالانه در  محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران برگزار می شود و شرکت های داخلی و خارجی بسیاری تلاش می کنند تا قادر به حضور یافتن در آن باشند. امسال ولی سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای کشور برای حمایت از کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌ ها) در نمایشگاه الکامپ، فضایی را به رایگان در اختیار آنها قرار می‌ دهد. 

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه الکامپ 21، باقر بحری سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ با بیان این خبر، گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌ منظور حمایت از رشد و بلوغ فرهنگ کارآفرینی در چارچوب‌های ملی و بومی ایران، فضایی را برای حضور کسب‌وکارهای نوپا در نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای کارآفرینی و رونق بخشیدن به این بخش در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیازمند ایجاد انگیزه است، افزود: حمایت از استارتاپ‌ها و طرح‌های جدید و خلاقانه در جهت رشد و توسعه صنعت ICT کشور از اهداف سازمان به شمار می‌رود. به همین منظور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌عنوان برگزارکننده بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ، در نظر دارد فرصتی را برای کسب‌وکارهای نوپا جهت حضور در الکامپ سال جاری فراهم کند.

سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ با تاکید بر اینکه حضور چنین شرکت‌هایی، فرصت‌های تجاری فراوانی را برای آن‌ها فراهم می‌کند گفت: حضور و اجتماع شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه الکامپ برای آن‌ها فرصتی را برای کسب‌وکارهای نوپا فراهم می‌کند تا برای طرح‌هایشان سرمایه‌گذار پیدا کنند و علاوه بر آن با ارائه طرح‌های جدید و خلاقانه خود در نمایشگاه با مخاطبان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کرده و با معادلات بازار آشنا می‌شوند.

براساس این گزارش، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور سه شرط را برای حضور شرکت‌های نوپا در نمایشگاه الکامپ اعلام کرده است:

1.  کمتر از یک سال از تاسیس آن‌ها گذشته باشد.

2.  محصول یا خدمت نوآورانه آن‌ها به مرز ارایه تجاری رسیده باشد.

3.  برای رفع یک مشکل یا بهبود شرایط در کشورمان تلاش کنند.

کسب‌وکارهای نوپایی که علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و یکم با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور هستند، مشخصات و طرح‌های خود را تا پایان سه‌شنبه هفدهم آذرماه به نشانی الکترونیکی Info@irannsr.org ارسال کنند.

گفتنی است نمایشگاه ایران الکامپ 1394 از 23 آذر ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سینا
    سینا | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

    اینا واقعا فکر میکنن مشکل کسب و کار های تازه سرور و.... از این چیزاست. تازه واسه دادنش ببین چه قوانین مسخره ای هم گذاشتن.
    اینا یا خودشونو گول میزنن یا ماهارو خیلی ساده فرض کردن

    • حسین
      حسین | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

      سینا جان انجام دادن این کارا باز بهتر از انجام ندادنشه. خب به نظرت مشکل کسب و کارهای تازه تاسیس چجوری حل میشه؟

مطالب پیشنهادی