ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی تصمیم دارد خانواده اکسپریا Z6 را در قالب پنج موبایل رونمایی کند

در حالی که خانواده اکسپریا Z5 هنوز در سراسر جهان به شکل رسمی در دسترس نیست، خبر می رسد که شرکت ژاپنی سونی در حال توسعه نسل بعدی خانواده پرچمداران خود است. از لغت «خانواده» ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

در حالی که خانواده اکسپریا Z5 هنوز در سراسر جهان به شکل رسمی در دسترس نیست، خبر می رسد که شرکت ژاپنی سونی در حال توسعه نسل بعدی خانواده پرچمداران خود است.

از لغت «خانواده» استفاده می کنیم چرا که این شرکت سالانه تعداد موبایل های پرچمداری که با اندازه نمایشگرهای مختلف ارائه می شوند را افزایش می دهد. در سال جاری شاهد رونمایی از سه تلفن همراه با کد Z5 بودیم و گویا قرار است خانواده پرچمداران سونی در سال میلادی آینده به پنج عدد افزایش پیدا کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

خانواده Xperia Z6 اینبار شامل ۵ تلفن همراه خواهد بود که اندازه نمایشگر کوچک ترین نمونه از آن با کد «مینی»، ۴ اینچ است. سپس نوبت به Xperia Z6 Compact می رسد که از نمایشگر ۴.۶ اینچی بهره برده و مدل استاندارد هم طبق معمول صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی خواهد داشت. همانند سال جاری، سونی یک نسخه «اعلا» هم در نظر خواهد گرفت و آن را با کد Xperia Z6 پریمیوم و نمایشگری ۵.۸ اینچی به طرفداران برند خود تقدیم خواهد کرد.

در این میان گفته شده که شرکت مورد اشاره یک تلفن همراه غول پیکر ۶.۴ اینچی با نام Xperia Z6 Ultra را نیز در دست توسعه دارد.

گویا سونی تصمیم گرفته برای همه موبایل های یاد شده به جز نسخه مینی ۴ اینچی، از جدیدترین دستاورد کوالکام در حوزه چیپست های مجتمع به نام اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده نماید و این در حالیست که نسخه مینی اکسپریا Z6 به اسنپدراگون ۶۲۰ که یک میانرده بسیار قدرتمند و تازه از راه رسیده است مجهز می شود.

اطلاعات جدیدی که از سوی منابع چینی منتشر شده اند گویا این مسئله نیز هستند که سونی تصمیم دارد در موبایل های برتر سری Z6 از سنسورهای حساس به فشار نیز استفاده نماید. در واقع نمایشگر موبایل های سونی قابلیتی شبیه به 3D Touch از اپل را کسب خواهند کرد. گفتنی است که بیشتر سازندگان اندرویدی اکنون تصمیم به استفاده از تکنولوژی های مشابه در پرچمداران سال آینده خود هستند و به همین شکل سونی هم می تواند به نوتعی پیشتاز در دنیای اندروید از این ویژگی بهره گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (45 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    من خودم ایفون سیکس دارم و طرفدار اپلم ولی گوشی سونی فضای کاربری بی نظیری داره که تو هیچ گوشی وجود نداره تنها ضعف سونی تو امنیت پایینشه من خودم بعد از کار کردن با گپشی سونی میخوام ایفونم رو بفروشم و سونی زد شش رو بخرم واقعا گوشی های عالی میسازه

  • User
    User | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    من یک سال پیش سونیz1 خریدم.متوسط روزی 12 ساعت دارم مدام باهاش کار میکنم.یا تو اینترنتم یا وحشتناک تو بازی یا موسیقی گوش میدم یا فیلم میبینم یا ebookمی خونم ویه 20 باری هم زدمش زمین البته قاب محکم گذاشتم براش و تو حمامم بردم که یا صحبت کنم یا موسیقی گوش کنم کیفیت عکس و فیلمش به پای اپل نمیرسه ولی نسبت به پولی که دادم براش خوبه.کلی برنامه هم ریختم روش. ولی خدا رو شکر تا الان فقط3 بار هنگ کرده. خیلی خوب داره کار میده. روزی که میخریدم فقط از شکلش و ظریف بودنش خوشم اومد.اگه سامسونگ هم میخریدم همین جوری عالی بود بازم از خریدم راضی بودم. نمی دونم چرا بعضی دوستان بهم میگند برو عوضش کن. دلیلی نداره بریم مدام مدل گوشی عوض کنیم و الکی پول تو جیب این شرکتا بریزیم.اگه گوشیتون خوبه و کارایی داره براتون عوضش نکنید حالا هر برندی که می خواد باشه.اینا همه تبلیغاته واسه بازار موبایل

  • Erfan.gh
    Erfan.gh | ۱۶ آذر ۱۳۹۴

    سلام
    من از همون اول که اریکسون با سونی شراکت داشت یکی از طرف دار های این برند بودم .
    هیچ مشکلی نداره
    از همه لحاظ
    اونایی هم که میگن سونی بدرد نمیخوره:چیزی از موبایل و ... سرشون نمیشه
    اخه کدوم یکی از برند های سامسونگ و اپل و... یدونه از امکانات سونی رو داره؟
    برید یکم فکر کنید بعد بیایید نظر بدید .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی