ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک امکان استریم زنده ویدئو را به اپلیکیشن iOS خود افزود

از امروز کاربران آمریکایی اپلیکیشن iOS فیسبوک قادرند به استریم زنده ویدئو در این شبکه اجتماعی اقدام کنند. با افزودن این قابلیت، فیسبوک به میدان رقابت بزرگی پاگذاشته؛ جایی که سرویس هایی همچون پریسکوپ توئیتر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

از امروز کاربران آمریکایی اپلیکیشن iOS فیسبوک قادرند به استریم زنده ویدئو در این شبکه اجتماعی اقدام کنند. با افزودن این قابلیت، فیسبوک به میدان رقابت بزرگی پاگذاشته؛ جایی که سرویس هایی همچون پریسکوپ توئیتر و میرکت برای جلب بیشترین مخاطب به شدت در حال تلاشند.

بر خلاف پریسکوپ، در سرویس استریمینگ زنده فیسبوک تنها دوستان نزدیک و افراد مشترک در فید شما می توانند از آغاز استریم با یک اعلان مطلع شوند. ضمنا استریم ها در فیسبوک به صورت خودکار ذخیره می شوند تا بعدا و سر فرصت بتوان به مشاهده مجدد آنها پرداخت.

فیسبوک برای فراگیر شدن این قابلیت، در حال حاضر اجازه استریم ویدئو را برای افراد مشهور و دارای حساب های کاربری تأییدشده صادر کرده تا بتوانند با استریم ویدئوهای جذاب، کاربران را به استفاده از این قابلیت ترغیب کنند.

فیسبوک با افزودن این قابلیت به هسته اپلیکیشن پرچمدار خود و نه یک اپلیکیشن جداگانه، امیدوار است که بتواند به سرعت سرویس پریسکوپ توئیتر را پشت سر بگذارد. اما با توجه به استارت زودتر پریسکوپ در این عرصه، مطمئنا کار راحتی برای رسیدن به این هدف نخواهد داشت.

مضاف بر این، فیسبوک قابلیت دیگری تحت عنوان Collages را به اپلیکیشن iOS اضافه کرده که به کمک آن می توان چندین عکس و ویدئو را در یک کاشی زیبا روی تایملاین پست کرد. این کاشی ها از لحاظ ابعاد قابل تغییر هستند و در صورت لزوم می توان چینش عکس ها و ویدئوها در آن را تغییر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حمید
    حمید | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    هفتادو پنج درصد کاربرای دنیا از اندروید استفاده میکنن،بعد اول آی او اس،هه

  • مصطفی
    مصطفی | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

    چه فایده سایت فیسبوک که از پایه اینجا فیلتره

مطالب پیشنهادی