ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتیجه بنچمارک تبلت Pixel C گوگل منتشر شد

خانواده Pixel گوگل در سال 2013 میلادی با کروم بوک های این شرکت معرفی شدند. در حالی که همه لپ تاپ های این شرکت به دلیل قیمت مناسب شان مورد توجه کاربران بودند، خانواده «پیکسل» ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

خانواده Pixel گوگل در سال 2013 میلادی با کروم بوک های این شرکت معرفی شدند. در حالی که همه لپ تاپ های این شرکت به دلیل قیمت مناسب شان مورد توجه کاربران بودند، خانواده «پیکسل» به دلیل داشتن صفحه نمایش هایی با کیفیت و تراکم پیکسل بسیار بالا، نظر بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب نمودند. البته جا دارد اشاره کنیم از بقیه کروم بوک ها امکانات و ویژگی های بهتر و بیشتری نیز داشتند.

در همین راستا، شرکت ساکن مانتین ویو در سال جاری دو مدل جدید به خانواده مورد بحث افزوده که نسبت به مدل های پیشین امکانات بیشتری دارند. در اوایل پاییز نیز عضو کاملا جدیدی به شکل یک تبلت به خط تولید Pixel اضافه گشت. این تبلت، Pixel C نام دارد و با بهترین متریال و ویژگی های عالی طراحی و ساخته شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر فروش تبلت مورد بحث در هفته آینده در فروشگاه های گوگل منتشر گشتند و امروز اعلام شده این محصول مورد آزمایش های بنچمارک قرار گرفته و نتیجه آن در دو پایگاه داده GFXBench و Geekbench منتشر شده است.

قبلا در مورد مشخصات تبلت یاد شده برایتان نوشته ایم و اکنون بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده GFXBench، معلوم گشته سرعت کلاک چیپست انویدیا تگرا X1 1.9 گیگاهرتز خواهد بود. اما معلوم نیست که آیا این سرعت هر کدام از هسته ها به صورت جداگانه است یا هر چهار هسته به طور همزمان این سرعت کلاک را خواهند داشت.

گویا محصولی که مورد آزمایش قرار گرفته، اندروید 6.0.1 داشته که جدیدترین نسخه مارشملو محسوب می گردد. تبلت مورد بحث در تست تک هسته ای، امتیاز 1426 و در آزمایش های چند هسته ای امتیاز 4429 را از گیکبنچ دریافت نموده است.

تصاویر بنچمارک های یاد شده را می توانید در ادامه مشاهده نمایید. به طور کلی بد نیست یادآوری کنیم تبلت «پیکسل سی» گوگل صفحه نمایش 10.2 اینچ با رزولوشن 2560×1800 و تراکم تصویر 308 پیکسل در هر اینچ، 3 گیگابایت رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و پورت Type-C یو اس بی دارد و یک صفحه کلید کامل بلوتوث نیز به طور جداگانه برای آن موجود است تا تایپ را برای کاربر آسان نماید.

2-w600

3-w600

Google-Pixel-C-Benchmark-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

    برام عجیبه اگر تبلت گوگل ان اف سی و جی پی اس نداشته باشه!

  • Chester
    Chester | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

    دروود.
    تبلت بسيار خوب با SOC بسيار خوب. گوگل بايد يك مقدار روي نرم افزار هاي تبلت تمركز بيشتري كنه.
    بد نيست بك مقايسه اي هم داشته باشيم با رقيب اصلي تگرا X1 يعني تراشه A9X

    Tegra X1
    GeekBench

    Single Core = 1450
    Multi Core = 4450

    A9X GeekBench

    Single Core = 3250
    Multi Core = 5550

    GfxBench 3.0

    Tegra X1 = 54 frame

    A9X = 80 frame

    • M.a
      M.a | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

      تگرا تیمسار وان هنوز به a8 x نرسیده تو تک هسته ای کلی عقبه حالا a9. X بماند

  • david.business
    david.business | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

    مشخصتاش عالی و بسیار کاربردی هستش و از تبلیغ های شصت هسته ای به دوره امیدوارم قیمت خوبی هم داشته باشه البته من نمیدونم چرا محولاتی مثل اپل رو میشه به قیمت اپل استور توی ایران تهیه کرد ولی تقریبا سایر برند ها مثل سری نکسوس یا گوشی های چینی هزینه بیشتری نسبت به بهای اصلی باید پرداخت

مطالب پیشنهادی