ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنفرانس بیلد مایکروسافت در تاریخ ۱۱ فروردین ماه برگزار می شود

مایکروسافت در ابتدای سال میلادی جاری یکی از بزرگترین کنفرانس های خود برای توسعه دهندگان موسوم به «بیلد» را برگزار کرد. حال اما اهالی ردموند تاریخ کنفرانس بعدی خود برای توسعه دهندگان را اعلام نموده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

مایکروسافت در ابتدای سال میلادی جاری یکی از بزرگترین کنفرانس های خود برای توسعه دهندگان موسوم به «بیلد» را برگزار کرد.

حال اما اهالی ردموند تاریخ کنفرانس بعدی خود برای توسعه دهندگان را اعلام نموده اند. نطق اصلی در ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۵ - ۳۰ مارس ۲۰۱۶ و باز هم در شهر سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد در حالی که خود مراسم که شامل کلاس های آموزشی برای توسعه دهندگان می شود، تا ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت یاد شده خبر می دهد که در کنفرانس سال بعدی، تصمیم دارد در مورد آینده مایکروسافت و تکنولوژی صحبت کند.

اهالی ردموند معمولا تلاش می کنند در کنفرانس های بیلد، از آینده ویندوز خبر دهند و در حال حاضر نیز شرکت مورد بحث مشغول آماده سازی آپدیت بزرگ بعدی ویندوز برای سال ۲۰۱۶ با کد «سنگ سرخ» است.

احتمال دارد تا پایان ماه مارس و پس از این رویداد، نسخه تکمیل نشده این بروز رسانی در دسترس کاربران اینسایدر قرار گیرد. احتمالا مایکروسافت تصمیم دارد بخشی از کنفرانس یاد شده را به معرفی این نسخه از ویندوز ۱۰ اختصاص داده و برای علاقمندان به دنیای ویندوز از قابلیت های تازه اش بگوید.

این در حالیست که مدتی پیش شرکت ساکن ردموند واشنگتن خبر داده بود که توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن های iOS و اندروید خود را برای ویندوز ۱۰ پورت کنند. احتمال دارد در بیلد ۲۰۱۶ شاهد اطلاعات تازه ای در خصوص همین مبحث از سوی مدیران ارشد مایکروسافت باشیم.

Screen Shot 1394-09-14 at 10.33.22-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی