ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج سرچ های حوزه سرگرمی در ابزارهای موبایل اندرویدی غنی تر می شود

اگر در زمره کاربران تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی هستید، باید بدانید که به زودی امکانی برایتان فراهم می گردد تا نتایج جستجوی پیشرفته ای را در گروه سرگرمی گوگل دریافت نمایید. به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

اگر در زمره کاربران تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی هستید، باید بدانید که به زودی امکانی برایتان فراهم می گردد تا نتایج جستجوی پیشرفته ای را در گروه سرگرمی گوگل دریافت نمایید.

به لطف به روز رسانی جدید، کاربران دستگاه های بهره مند از این پلتفرم از امروز می توانند با استفاده از ابزار سرچ گوگل دریابند که برای مثال، بازیگری که به نظر آشنا می آید را کجا دیده اند یا اینکه پیشنهاداتی را در مورد آهنگ ها و ترانه های جدید یا فیلم های تازه اکران شده دریافت کنند.

کاربران دستگاه های موبایل اندرویدی همچنین قادر خواهند بود که در صورت تمایل کلیه اطلاعات مورد نظرشان در مورد یک سریال و قسمت های قبلی و بعدی آن، افرادی که در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت و همچنین بسیاری اطلاعات دیگر را به دست آورند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

چنانچه علاقمند به تماشای فیلم خاصی باشید هم، زمان اکران آن فیلم در منطقه شما در اختیارتان قرار می گیرد. اگر به خواننده یا گروه موسیقی معینی علاقه داشته باشید کافیست نام آن را جستجو کنید تا لیستی از آثار سابق آن فرد یا گروه در اختیارتان قرار گیرد و در صورت تمایل حتی به موسیقی دلخواهتان گوش دهید.

در صورتی که از کاربران آیفون یا آیپد هستید و دوست دارید در نتایج جستجوی خود از طریق گوگل به این اطلاعات دسترسی داشته باشید، لازم است خاطر نشان کنیم که طبق اعلام این شرکت مستقر در مانتین ویو به زودی نسخه iOS اپلیکیشن آن به روز رسانی تازه ای را برای این منظور دریافت خواهد کرد.

Type-in-the-name-of-a-current-movie-and-see-critics-ratings-and-local-showtimesType-in-the-name-of-a-current-movie-and-see-critics-ratings-and-local-showtimes

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی