ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

زندگی پر حادثه آقای بدلکار؛ معرفی بازی Fail Hard

اگر همیشه عاشق بدلکاری بوده اید، اما فرصت یا بهتر بگوئیم جرأت تجربه اش را نداشته اید، شاید بازی Fail Hard بتواند عطشتان برای این کار را سیراب کند. در شبیه ساز بدلکاری استودیوی فینگرسافت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر همیشه عاشق بدلکاری بوده اید، اما فرصت یا بهتر بگوئیم جرأت تجربه اش را نداشته اید، شاید بازی Fail Hard بتواند عطشتان برای این کار را سیراب کند. در شبیه ساز بدلکاری استودیوی فینگرسافت می توانید در نقش یک بدلکار بی باک و جسور، سوار بر موتور خطرناک ترین موانع را با زیباترین حرکات نمایشی پشت سر بگذارید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Fail Hard یک بازی مرحله ایست، و در هر مرحله بسته به زمان طی کردن هر استیج و زیبایی حرکات نمایشی که اجرا می کنید بین یک تا سه ستاره دریافت خواهید کرد.

screen520x924 (1)

بدلکار شما در بازی یک موتورسوار حرفه ایست و از پس هر کاری بر می آید؛ از حرکت روی دیوار و پرش از حلقه های آتشین گرفته تا جدا شدن از موتور بین زمین و هوا. و این شما هستید که باید برای تنظیم سرعت موتور و لحظه مناسب برای پرش تصمیم بگیرید.

کنترل بازی چندان آسان نیست. برای گاز دادن باید انگشتتان را روی دکمه سمت راست و برای ترمز، روی دکمه سمت چپ تصویر قرار دهید. تا در بالانس کردن گاز و ترمز به تسلط برسید و به کنترل بازی عادت کنید، بارها بدلکار بیچاره را به کشتن داده اید!

screen520x924 (2)

البته به نظر می رسد که تیم توسعه دهنده، شیوه کنترل موتور را عمدا این چنین دشوار طراحی کرده تا برای تکرار مراحل برای رسیدن به بالاترین امتیاز انگیزه داشته باشید.

مراحل اولیه بازی بسیار آسانند، اما با پیشروی در بازی تعداد موانع در هر مرحله بالاتر می روند، احتمال مرگ بدلکار هم همینطور. بنابراین شاید بهتر باشد با مراجعه به فروشگاه بازی، موتورهای قوی تر و ابزارهای بهتری بخرید تا کار آسان تری برای رد کردن مراحل داشته باشید.

این بازی جذاب و هیجان انگیز را می توانید به رایگان در پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوزفون تجربه کنید. پیرو قرارداد رسمی کافه بازار با استودیوی فینگرسافت، در نسخه اندرویدی بازی می توانید پرداخت های درون برنامه ای بازی را به صورت ریالی و با استفاده از کارت های شتاب انجام دهید.

Fail Hard

Fail Hard

سازنده: Fingersoft قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 83.7 / 96.9 / 54.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی