ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موزیلا لینک های تبلیغاتی را از صفحه تب جدید مرورگر فایرفاکس حذف خواهد کرد

کسانی که از مرورگر محبوب فایرفاکس استفاده کرده باشند به طور حتم کاشی هایی که با باز کردن هر تب جدید به نمایش درمی آیند را به خوبی می شناسند. به طور معمول این کاشی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

کسانی که از مرورگر محبوب فایرفاکس استفاده کرده باشند به طور حتم کاشی هایی که با باز کردن هر تب جدید به نمایش درمی آیند را به خوبی می شناسند. به طور معمول این کاشی ها یا پُر مراجعه ترین وبسایت های شما را به نمایش می گذارند، یا لینک هایی را از طرف خود مرورگر به شما پیشنهاد می دهند.

بسیاری از این لینک ها جنبه تبلیغاتی داشته و موزیلا از آنها کسب درآمد می کند. اما این شرکت به تازگی اعلام نموده که قصد دارد لینک های تبلیغاتی را از این بخش حذف نماید. بر اساس مندرجات اطلاعیه ای که به همین منظور منتشر شده، موزیلا این تصمیم را با توجه به بازخوردهای دریافتی از طرف کاربران و برای افزایش فضای دراختیار آنها اتخاذ کرده.

البته یکی از مدیران ارشد این شرکت بیان می دارد که این امر به یکباره اتفاق نخواهد افتاد، چراکه آنها قصد دارند به قرارداد خود با حامیان مالی پایبند بمانند. بنابراین طی چند ماه آینده شاهد حذف تدریجی این لینک ها خواهیم بود. او می گوید: «ما معتقدیم که اکوسیستم تبلیغات نیاز به بهبود دارد و تجربیات تیم ما نشان داده راهکار تبلیغات نا محسوس و غیر مزاحم دقیقاْ همان چیزی است که همگان روی آن توافق دارند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی