ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به زودی با ارائه بروز رسانی نرم افزاری، مشکل نمایشگر نکسوس ها را حل می کند

به تازگی برخی کاربران اذعان داشته اند که با نصب اندروید مارشملو در دستگاه های نکسوس قدیمی، رنگ ها در صفحه نمایش به حالتی کم رنگ درآمده اند. این مشکل همچنین از سوی کاربران نکسوس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ آذر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

به تازگی برخی کاربران اذعان داشته اند که با نصب اندروید مارشملو در دستگاه های نکسوس قدیمی، رنگ ها در صفحه نمایش به حالتی کم رنگ درآمده اند. این مشکل همچنین از سوی کاربران نکسوس های 5X و 6P نیز گزارش شده است.

خبر خوب برای علاقمندان به سری نکسوس اینکه گوگل مشکل مذکور را تایید نموده و به زودی تصمیم دارد با یک بروز رسانی نرم افزاری آن را حل کند. توسط بروز رسانی گوگل که در روزهای آینده و به سرعت منتشر خواهد شد، کاربران دستگاه های نکسوس می توانند رنگ ها را در نمایشگر دستگاه خود به شکل واضح تر و بهتری مشاهده نمایند.

در صورتی که مشکل یاد شده مربوط به سخت افزار دستگاه ها می شد، گوگل مجبور بود نکسوس های جدیدش را فراخوانی نماید که البته این امر نیز در همه کشورها امکان پذیر نیست.

گوگل البته اشاره می کند که این مشکل در «نکسوس پلیر» هم مشاهده شده اما با آنچه پیش از این در تلفن های هوشمند وجود دارد، متفاوت است. شرکت ساکن مانتین ویو همچنین خبر می دهد که ایراد مربوط به عدم نمایش صحیح رنگ ها در نمایشگر را حل کرده و به زودی بروز رسانی نرم افزاری آن را نیز برای کاربران نکسوس ارسال خواهد کرد. این شرکت البته می گوید که مشکل نکسوس پلیر همچنان در حال بررسی است و مشخص نیست چه زمانی بزور رسانی بر طرف کننده ایراد مشاهده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رحیم علیزاده
    رحیم علیزاده | ۱۶ آذر ۱۳۹۴

    یه نکسوس ۵ داشتم، بعدش جی ۳ خریدم، بعدش آیفون 5s. الان دوباره با همون نکسوس هستم. واقعا سرعتش لذت بخش و آدم عشق میکنه. فقط باطریش...

مطالب پیشنهادی