ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Smart View امکان برقراری ارتباط میان دستگاه های موبایل و تلویزیون های سامسونگ را فراهم می کند

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حین تماشای تلویزیون نیاز به ریموت کنترل تلویزیون پیدا کرده باشید، ولی در حساس‌ ترین زمان نتوانید آن را پیدا کنید. یا شاید بازی‌های اینترنتی را روی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حین تماشای تلویزیون نیاز به ریموت کنترل تلویزیون پیدا کرده باشید، ولی در حساس‌ ترین زمان نتوانید آن را پیدا کنید. یا شاید بازی‌های اینترنتی را روی تلویزیون هوشمند خود تجربه کرده باشید، ولی نهایتاً به این نتیجه رسیده‌ اید که ریموت کنترل تلویزیون، ابزار مناسبی برای بازی کردن نیست. در نهایت و مهم‌تر از همه اینکه غرق تماشای برنامه موردعلاقه خود در تلویزیون بوده‌اید و برای شما کاری پیش آمده که مجبور به بلند شدن از جلوی تلویزیون شد‌ه‌ اید و نتوانستید ادامه برنامه موردعلاقه‌تان را تماشا کنید. سامسونگ تمام این موارد را با یک راهکار ساده و در عین حال کارآمد و به‌وسیله اپلیکیشن Smart View برطرف کرده است.

در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در رابطه با اپلیکیشن یاد شده جلب می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

Smart View نام یک برنامه کاربردی و قابل‌نصب روی تمام تلفن‌های همراه هوشمند است و در کنار تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ تبدیل به یک ابزار جادویی می‌شود. سامسونگ با توجه به این نکته که موبایل این روزها همراه دائمی ما محسوب می‌شود، دست به ابتکار جالبی زده و تمام کارایی‌های یک ریموت کنترل پیشرفته را به‌علاوه چندین کاربرد هیجان‌انگیز دیگر در قالب برنامه Smart View برای تلفن‌های همراه فراهم کرده است. از طریق این برنامه کاربران می‌توانند در هر لحظه و هر جایی که هستند با فشردن یک دکمه، کنترل تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را به دست بگیرند.

همان‌طور که اشاره شد، به لطف یکی از قابلیت‌های برنامهSmart View در صورتی که در حال تماشای تلویزیون هستید و در حین آن مجبور به ترک محل می‌شوید، کافی است با فشردن یک دکمه تصویر تلویزیون را روی تلفن همراه یا تبلت خود منتقل و ادامه تماشای تلویزیون را بر روی تلفن همراه‌تان دنبال کنید.

علاوه بر این، شما این امکان را نیز دارید که تصویر در حال تماشا در تلفن همراه یا تبلت خود را تنها به کمک یک اشاره، روی صفحه تلویزیون منتقل کنید و از تماشای آن روی صفحه بزرگ لذت ببرید. این‌ها بخشی از مزیت‌های Smart View هستند. برای انجام بازی‌های تحت وب و روی تلویزیون نیز کافی است این برنامه را در تلفن همراه خود فعال کنید تا تلفن همراه شما تبدیل به یک کنترلر بازی شود، به این ترتیب، لذت بازی روی تلویزیون را به شکلی نوین تجربه می‌کنید.

لازم به ذکر است نسخه‌های IOS و اندروید برنامه کاربردی Smart View در دو نسخه 1 و 2 و مطابق با سری ساخت تلویزیون، به‌صورت رایگان موجود و قابل دانلود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza
    Reza | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    طبق گفته دیجیاتو برنامه اسمارت ویو در دو ورژن هست که ورژن دو کامله ولی رو هر مدلی جواب نمیده بنده دانلود کردم ولی مینویسه این برنامه با دستگاه شما هماهنگی ندارد،والا رو تب اس t805 که فقط ورژن یک جواب داد،

  • Sir Patriot
    Sir Patriot | ۱۶ آذر ۱۳۹۴

    تا اونجا که من میدونم تو نسخه جدید نه میشه از قابلیت پخش تصاویر تلویزیون روی موبایل استفاده کرد نه میشه از گوشی به عنوان کنترل استفاده کرد.
    کسی علتش رو میدونه؟
    عملا نرم افزار رو بی استفاده کردند.

    Please note that you will no longer be able to use this app as a TV remote or mirror the TV signal on your mobile

    • Reza
      Reza | ۱۰ دی ۱۳۹۴

      با سلام، منم همینطور نتونستم تصویر رو از گوشی به تلویزیون انتقال بدم ولی تو آپدیت جدید گزینه ریموت اضافه شده،

مطالب پیشنهادی