ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکنون می توانید در iTunes Match تا ۱۰۰ هزار قطعه موسیقی را ذخیره کنید

کاربران اکنون قادر هستند تا موسیقی های بسیار بیشتری را در فضای ابری اپل و سرویس iTunes Match ذخیره نمایند. در این سرویس، تا کنون کاربران می توانستند با پرداخت مبلغی معادل ۲۵ دلار به شکل سالانه، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

کاربران اکنون قادر هستند تا موسیقی های بسیار بیشتری را در فضای ابری اپل و سرویس iTunes Match ذخیره نمایند.

در این سرویس، تا کنون کاربران می توانستند با پرداخت مبلغی معادل ۲۵ دلار به شکل سالانه، تا ۲۵ هزار قطعه موسیقی را در فضای ابری اپل ذخیره نمایند اما حالا با پرداخت همین مبلغ، این محدودیت به ۱۰۰ هزار قطعه موسیقی افزایش پیدا کرده است.

نکته جالب اینکه خود اپل این اطلاعات را در دسترس رسانه ها قرار نداده بود و زمانی که برخی کاربران سرویس مذکور، متوجه قابلیت های تازه شده و آن را به وب سایت MacRumors گزارش کردند، آقای «ادی کیو»، معاون ارشد بخش سرویس های اپل نیز همین موضوع را از طریق همین وب سایت تایید کرد.

لازم به ذکر است که همین حالا، گوگل سرویس مشابهی را برای ذخیره سازی قطعات موسیقی بر فضای ابری به شکل رایگان و با محدودیت ۵۰ هزار قطعه در اختیار کاربران قرار می دهد اما اپل از کاربران خود به شکل سالانه برای همین خدمات، ۲۵ دلار دریافت می کند. این در حالیست که شرکت ساکن کوپرتینو اکنون سرویس استریم موسیقی خود را با پرداخت حق اشتراک ۱۰ دلار به شکل ماهانه را نیز راه اندازی نموده و تلاش می کند کاربران را به استفاده از آن تشویق نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی