ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید توسعه دهنده The Stanley Parable به رایگان منتشر شد

چندی پیش، خالق بازی تحسین شده The Stanley Parable، عنوان جدیدی را توسعه داد که نظرات ضد و نقیضی را از سوی کاربران دریافت کرد. چندی بعد، یکی دیگر از توسعه دهندگان بازی استودیو Crows, Crows, ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

چندی پیش، خالق بازی تحسین شده The Stanley Parable، عنوان جدیدی را توسعه داد که نظرات ضد و نقیضی را از سوی کاربران دریافت کرد. چندی بعد، یکی دیگر از توسعه دهندگان بازی استودیو Crows, Crows, Crows را تاسیس کرد تا به صورت مستقل کار خود را ادامه دهد.

شاید عجیب به نظر برسد اما نام این بازی Dr. Langeskov, The Tiger and the Terribly Cursed Emerald: A Whirlwind Heist است که نام مضحک آن، به صورت خلاصه تمام آنچه در بازی رخ می دهد را توصیف می کند. یک تجربه کوتاه و رایگان که به اعتقاد برخی یکی از برترین کمدی های امسال به حساب می آید.

اگرچه The Stanley Parable عنوان بی نظیری بود و نبوغ دو توسعه دهنده نامبرده را نشان می داد اما عناوین جدید آن ها به اندازه بازی اول گیرایی نداشتند. بدون کوچکترین شکی، The Stanley Parable یکی از متفاوت ترین تجربه های چند سال اخیر بوده و امید می رود که در آینده شاهد بازی های این چنینی بیشتری باشیم.

آنچه در ادامه می بینید تریلر اول و آخر این بازی جدید است و به نوعی هم راهنمای بازی است. همین حالا می توانید این بازی را به رایگان و با حجم 236.8 مگابایت از استیم دانلود کنید و 20 دقیقه با آن سرگرم باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی