ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیران سونی از مراسم PlayStation Experience می گویند

در جریان برگزاری مراسم PlayStation Experience، به جز معرفی Ni No Kuni II و Ace Combat 7 از سوی ناشرین شخص ثالث، سونی هیچ بازی بزرگی معرفی نکرد و استیج را در اختیار توسعه دهندگان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

در جریان برگزاری مراسم PlayStation Experience، به جز معرفی Ni No Kuni II و Ace Combat 7 از سوی ناشرین شخص ثالث، سونی هیچ بازی بزرگی معرفی نکرد و استیج را در اختیار توسعه دهندگان مستقل و بزرگ قرار داده بود تا بازی های شان را برای پلی استیشن 4، ویتا و VR معرفی کنند.

بالا بردن انتظارات طرفداران نتیجه خوبی در پی نداشت و بسیاری به نحوه برگزاری مراسم واکنش نشان دادند اما حالا شوهی یوشیدا، مدیر بخش سرگرمی های سونی می گوید انتظار معرفی بازی بزرگ در جریان این مراسم «اشتباه» بود.

وی می گوید با توجه به اینکه PlayStation Experience صرفا دورهمی طرفداران پلی استیشن است و یک کنفرانس بزرگ خبری نیست، نباید انتظار داشت که بازی های بزرگ در این زمان معرفی شوند. با این حال، عملکرد ضعیف PlayStation VR و اجرای ضعیف دمو هم موجی از اعتراضات پیرامون این پلتفرم را برانگیخت، به حدی که کلیف بلزینسکی، خالق Gears of War در حمایت از سونی، روی دادن چنین اتفاقی را طبیعی جلوه داد.

سونی در کنفرانس های اخیر خود، به خصوص کنفرانس های E3 سال های اخیر به شدت موفق عمل کرده و توانسته نظر طرفدارانش را جلب کند اما PlayStation Experience نمایشی دو ساعته و ضعیف بود. با این حال پس از کنفرانس، مراسم رسمی آغاز شد و طرفداران به سالن ها سرازیر شدند. گفته شده که در روز اول، این رویداد 13 هزار بازدیدکننده داشته و بر اساس ادعای شاون لیدن، مدیر سرگرمی های سونی آمریکا، موفقیت PSX سبب گشته تا سونی بخواهد این مراسم را سال های آتی هم اجرا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۶ آذر ۱۳۹۴

    فرق رو ببینید کلیف بلزینسکی می یاد حمایت می کنه و می گه مشکلات اینجوری طبیعیه و پیش می یاد بعد دو تا از مدیرهای استدیو های سونی داخل توییتر راجب ایکس باکس چرت می گن

مطالب پیشنهادی