ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس کلیه صفحات اینترنتی در گوگل کروم اندروید در حالت “مرور امن” بارگذاری می شوند

گوگل به تازگی برای تأمین امنیت کاربران اندروید هنگام وبگردی، حالت "مرور امن" (Safe Browsing) را به طور پیش فرض در مرورگر کروم فعال نموده است. حالت مرور امن تاکنون در میلیاردها رایانه ای که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

گوگل به تازگی برای تأمین امنیت کاربران اندروید هنگام وبگردی، حالت "مرور امن" (Safe Browsing) را به طور پیش فرض در مرورگر کروم فعال نموده است. حالت مرور امن تاکنون در میلیاردها رایانه ای که کروم را روی دسکتاپ اجرا می کنند وجود داشته که حتما بارها با هشدارهایش برای خطر وجود بدافزار یا هک شدن مواجه شده اید.

معمولا این هشدارها در صفحه ای قرمز رنگ نمایان می شوند که در آن کروم شما را از خطرات کلیک روی لینک مشکوک آگاه می سازد. تا دیروز، این صفحه در موبایل تنها برای کاربرانی به نمایش در می آمد که حالت فشرده سازی دیتا را از پنل تنظیمات فعال کرده بودند. اما با عرضه نسخه 46، مرور امن به قابلیتی مجزا تبدیل شده و می توان برای فعالسازی و تأیید آن به قسمت حریم خصوصی در تنظیمات کروم مراجعه کرد.

بر خلاف کروم اندروید که قابلیت مرور امن در آن به صورت پیشفرض قرار داده شده، کاربران iOS می بایست برای فعال کردن این قابلیت با مراجعه به بخش تنظیمات، حالت فشرده سازی دیتا را فعال نمایند. گفتنی است که قابلیت مرور امن تنها محدود به مرورگر کروم نیست و گوگل قصد دارد به زودی از آن در کلیه سرویس های گوگل پلی بهره بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    فکر می کنم شماره نسخه رو اشتباه گفتین. چون نسخه جدیدی که اخیرا منتشر شده۴۷ بوده...

مطالب پیشنهادی