ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای رندرهای گلکسی اس۷ سامسونگ؛ نمونه پلاس با نمایشگر ۶ اینچی در راه بارسلون است

هفته گذشته برایتان نوشتیم که پرچمدار بعدی سامسونگ به احتمال زیاد بدون اعمال تغییرات ظاهری گسترده به نسبت نسل کنونی از سوی کره ای ها معرفی خواهد گشت. حال رندرهایی پردازش شده از طراحی این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

هفته گذشته برایتان نوشتیم که پرچمدار بعدی سامسونگ به احتمال زیاد بدون اعمال تغییرات ظاهری گسترده به نسبت نسل کنونی از سوی کره ای ها معرفی خواهد گشت. حال رندرهایی پردازش شده از طراحی این تلفن هوشمند افشا شده اند که همین موضوع را تایید می کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این بار رندرهای تصویری از گلکسی اس ۷ سامسونگ از سوی یک تولید کننده شناخته شده قاب محافظ موبایل به نام ITSkins افشا شده اند و در این تصاویر به وضوح می توان دید که تلفن هوشمند یاد شده تقریبا بدون تغییر خاصی، از همان زبان طراحی مورد استفاده در گلکسی اس ۶ سامسونگ پیروی می کند.

تنها تفاوت قابل مشاهده مربوط به کلید فیزیکی هوم است که در پایین نمایشگر قرار گرفته و این بار شکلی مستطیل تر دارد و دیگر خبری از کناره های گرد آن نیست.

Alleged-Samsung-Galaxy-S7-renders (1)

اینطور که ITSkins اشاره می کند، ابعاد گلکسی اس ۷ سامسونگ، ۱۴۳.۳۷ در ۷۰.۸ در ۶.۹۴ میلیمتر خواهد بود که تقریبا هم اندازه گلکسی اس ۶ بوده و صرفا کمی ضخامتش هم افزوده شده، چرا که پرچمدار کنونی سامسونگ از ضخامتی ۶.۸ میلیمتری بهره می برد.

در بخش پشتی تلفن همراه، برآمدگی دوربین همچنان به شکلی بیش از حد جلب توجه می کند و در کنار آن می توان فلاش LED علاوه بر سنسور ضربان قلب را نیز مشاهده کرد. این در حالیست که اگر ابعاد افشا شده در این رندرها حقیقی باشند، می توان گفت که باز هم با موبایلی رو به رو هستیم که دارای نمایشگری ۵.۱ اینچی خواهد بود.

Alleged-Samsung-Galaxy-S7-renders (2)

از سوی دیگر خبر می رسد که امسال شاهد یک نمونه «پلاس» از گلکسی اس ۷ هم خواهیم بود که ابعدادی برابر با ۱۶۳.۳۲ در ۸۲.۰۱ در ۷.۸۲ میلیمتر دارد. با چنین شرایطی در حقیقت می توان گفت که گلکسی اس ۷ پلاس از گلکسی اس ۶ اج پلاس هم بزرگ تر خواهد بود و دارای نمایشگری ۶ اینچی است چرا که این ابعاد، شبیه به چیزی هستند که پیش از این در گلکسی مگا ۲ مشاهده شده است.

در این میان مشخص نیست که این اطلاعات، حقیقت داشته باشند و باید تا فوریه سال ۲۰۱۶، حدود سه ماه دیگر صبر کرد و دید کره ای ها چه محصولاتی را با خود به کنگره جهانی موبایل در بارسلون خواهند برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    فکر کنم.سامی این طراحی اس6 رو تا اس10 ادامه بده...بعدش پروژه یک رو راه اندازی میکنه واسه طراحی بعدی....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی