ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی اپلیکیشن PlayStation Messages را برای پلتفرم موبایل منتشر کرد

هنگامی که با دوستانتان در اپلیکیشن پلی استیشن مشغول گفتگو هستید، احتمالا امکانات محدود و رابط کاربری نه چندان جالب این اپ، همیشه مایه اذیت و آزارتان بوده و شما را برای پیام رسانی دچار مشکل کرده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

هنگامی که با دوستانتان در اپلیکیشن پلی استیشن مشغول گفتگو هستید، احتمالا امکانات محدود و رابط کاربری نه چندان جالب این اپ، همیشه مایه اذیت و آزارتان بوده و شما را برای پیام رسانی دچار مشکل کرده است. سونی بهتر از هر کس دیگر به معضلات اپلیکیشن پلی استیشن واقف بوده، به همین خاطر با ارائه یک پیام رسان مجزا تصمیم گرفته تا به این مشکلات پایان ببخشد.

ساعاتی پیش، سونی اپلیکیشن PlayStation Messages برای دستگاه های iOS و اندروید منتشر کرد؛ یک ابزار پیام رسانی ساده و شکیل برای PSN که نسخه ویژه ای از آن برای آیفون 6 اس پلاس هم بهینه سازی شده. در پیام رسان جدید سونی می توانید به غیر از پیام متنی، استیکر هم بفرستید. ضمنا مشابه فیسبوک مسنجر، برای ارسال پیام به دوستان می بایست روی گزینه Messages اشاره کنید تا صفحه ای جدید به رویتان باز شود.

در کنار ارائه این اپلیکیشن جدید، سونی اپلیکیشن اصلی پلی استیشن را هم با رفع یک سری از باگ ها بروزرسانی کرده، اما باز هم خبری از بهینه سازی آن برای صفحه نمایش بزرگ آیفون 6S پلاس نیست. اپلیکیشن پیام رسان سونی را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

PlayStation®Messages

PlayStation®Messages

سازنده: .PlayStation Mobile Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 16.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میثم
    میثم | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    از ایران دانلود نمیشه. اگر هم از یک راهی دانلود کنید به سرور متصل نمیشه. حتی با چیزشکن

مطالب پیشنهادی