ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هیوندای پوستر تبلیغاتی خودروی تازه اش به نام Ioniq را منتشر کرد

هیوندای امروز پوستر تبلیغاتی تازه ای از یک ماشین را منتشر کرد که قرار است به رقابت با خودروی Prius تویوتا بپردازد. این اتومبیل Ioniq نام دارد و آنطور که از روی تصویر منتشر شده می توان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

هیوندای امروز پوستر تبلیغاتی تازه ای از یک ماشین را منتشر کرد که قرار است به رقابت با خودروی Prius تویوتا بپردازد. این اتومبیل Ioniq نام دارد و آنطور که از روی تصویر منتشر شده می توان حدس زد، حتی اندکی هم شبیه به Prius است.

ماشین تازه هیوندای قرار است که در سه مدل هیبریدی، اتصال برقی دوگانه سوز و صرفا الکتریکی ارائه شود و شرکت سازنده اش اعلام داشته که برای نخستین بار، سه مدل سازگار با محیط زیست از یک خودرو را ارائه می کند.

البته برای خریدارانی که قرار است یکی از این سه مدل را انتخاب نمایند، این مساله اهمیت چندانی ندارد، اما ترکیب کردن این سه مدل در یک محصول نسبت به ایجاد یک پلتفرم جداگانه و پرخرج صرفا برای عرضه ماشین های الکتریکی به مراتب برای هیوندای کم هزینه تر خواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در مورد مشخصات این ماشین در دسترس نیست اما شرکت سازنده اعلام کرده که Ioniq از نظر میزان مصرف سوخت فوق العاده است و آن را خودرویی «جالب و پاسخگو با طراحی جذاب» توصیف کرده است.

نسخه تمام الکتریکی این ماشین از باتری های لیتیومی یونی بهره می گیرد (درست مانند Prius و اتومبیل های مختلف ساخت تسلا) اما هیچ حرفی در مورد مدل اتصال برقی هیبریدی یا دوگانه سوز آن به میان نیامده.

نام این ماشین هم آنطور که هیوندای اعلام کرده IONIQ است که ترکیبی از عبارت ion (نوعی اتم شارژ شده الکتریکی که در واقع به باتری های آن اشاره دارد) و unique به معنای بی مانند را در خود دارد.

این خودرو قرار است که ماه آینده در کره رونمایی شود و در ماه مارس نیز در نمایشگاه های اتومبیل ژنو و نیویورک به نمایش درآید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۱۸ آذر ۱۳۹۴

    :(

  • M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉
    M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉ | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    فقط پراید عشقه :-/

مطالب پیشنهادی