ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلفابت « Verily» را معرفی کرد؛ بخشی مستقل که بر سلامت کاربران تمرکز می کند

امروز صرفا توسط یک ویدیو، آلفابت «Verily» را معرفی کرد که البته بخش جدیدی نیست. این قسمت پیش از این نیز تحت عنوان «علوم زیستی - Life Sciences» زیر نظر گوگل X کار می کرد. آزمایشگاه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

امروز صرفا توسط یک ویدیو، آلفابت «Verily» را معرفی کرد که البته بخش جدیدی نیست. این قسمت پیش از این نیز تحت عنوان «علوم زیستی - Life Sciences» زیر نظر گوگل X کار می کرد. آزمایشگاه اکس پس از رونمایی از ساختار جدید، زیر نظر آلفابت رفت و بخش علوم زیستی هم تا به امروز یکی از زیر مجموعه های اکس به شمار می آمد. از امروز به بعد ولی بخش علوم زیستی به Verily تغییر نام داده و به عنوان یک قسمت کاملا مستقل زیر نظر خود آلفابت به کار مشغول می شود.

در ویدیوی معرفی گفته می شود: «برای انسان ها، هیچ دستورالعمل استفاده ای وجود ندارد در حالی که خودروهای امروزی تا بیش از ۴۰۰ سنسور دارند که می توانید از آنها برای آگاهی از بخش های مختلف اتومبیل خود بهره گیرید. اما انسان ها از چنین مزایایی بی بهره اند.» جدا از همین ویدیو، بخش دیگری که رسمیت بیشتری به این خبر می بخشد، شروع به کار وب سایت Verily است.

در وب سایت Verily هم می توان پروژه هایی نظیر لنزهای هوشمند چشمی که گوگل آنها را دو سال پیش مطرح کرد را نیز دید که حالا از طریق همین بخش توسعه آنها ادامه خواهد یافت.

در این وب سایت آمده: «به عنوان یک تیم علوم زیستی تحت نظارت X، توانستیم بهترین تکنولوژی هایی که تا کنون توسعه داده ایم را در زمینه های مختلفی به کار گیریم. ولی حالا به عنوان یک کمپانی مستقل، Verily تمرکز خود را به شکل ویژه ای روی سلامت کاربران معطوف خواهد کرد و تلاش می نماید در درمان، پیشگیری، شناسایی بیماری های مختلف نقش موثری بازی کند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی