ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احراز هویت دو مرحله ای به Android Wear آمد

احراز هویت دو مرحله ای مشخصا در حال حاضر بهترین راه برای جلوگیری از هک شدن است و اپلیکیشن «اصالت سنج» (Authenticator) آفلاین گوگل نیز بهترین راه برای انجام دادن ورودهای دو مرحله ای به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

احراز هویت دو مرحله ای مشخصا در حال حاضر بهترین راه برای جلوگیری از هک شدن است و اپلیکیشن «اصالت سنج» (Authenticator) آفلاین گوگل نیز بهترین راه برای انجام دادن ورودهای دو مرحله ای به اکانت هاست.

حال با جدید ترین نسخه از اپلیکیشن مذکور، گوگل قابلیت احراز هویت دو مرحله ای را به مچ دست شما هم می آورد.

گوگل اعلام نموده که برخی ساعت های هوشمند مبتنی بر اندروید ور، اکنون قادر به پشتیبانی از اپلکیشن Authenticator هستند و به همین دلیل، به شکل مستقل قادر به اجرای اپ یاد شده بوده و دیگری نیازی به استفاده از تلفن هوشمند به همین منظور نیست. شاید این یکی از تنها مواردی باشد که استفاده از یک اپ در ساعت هوشمند، به نسبت بهره گیری از آن در یک موبایل آسان تر است.

در همین بروز رسانی، گوگل پیش نمایشی از طریقه کارکرد اصالت سنج از طریق NFC را نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. همین موضوع خبر از آن می دهد که در آینده ای نزدیک، به شکلی ساده تر و بدون نیاز به وارد کردن کد، قادر هستید گجت های دیجیتالی و پوشیدنی خود را به شکل دو مرحله ای آنلاک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی