ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اشتراک یک ساله PlayStation Now با قیمت 99 دلار ارائه می شود

سه مولفه اصلی برای موفقیت یک سرویس استریم بازی لازم است: یک مجموعه قابل قبول، قیمت رقابتی و مطمئن، پرفورمنس و اجرای نرم و روان. سرویس PlayStation Now در هر سه مورد ضعف هایی دارد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

سه مولفه اصلی برای موفقیت یک سرویس استریم بازی لازم است: یک مجموعه قابل قبول، قیمت رقابتی و مطمئن، پرفورمنس و اجرای نرم و روان. سرویس PlayStation Now در هر سه مورد ضعف هایی دارد اما آهسته و پیوسته در حال بهتر شدن است.

سونی از ابتدا روی قیمت گذاری این پلتفرم مشکل داشت و رفته رفته اوضاع بهتر شد. تا پیش از این، کاربران برای استفاده از سرویس PlayStation Now دو راه در پیش داشتند، یا ماهانه با قیمت 19.99 دلار سرویس بگیرند (سالانه 240 دلار) یا سه ماه یک بار سرویس خود را با قیمت 44.99 دلار شارژ کنند (سالانه 180 دلار) اما حالا گزینه سومی هم برای کاربران در نظر گرفته شده: سالانه 99 دلار یا به عبارتی ماهانه حدود 8.33 دلار.

با توجه به سیاست اخیر مایکروسافت و سونی در ارائه کاهش قیمت های موقت اما به نوعی دائمی، انتظار می رود که سونی در حال بررسی اوضاع این سرویس باشد. ژاپنی ها میلیون ها دلار روی استریم بازی هزینه کرده اند و تمام تلاش شان بر این است که سرویس مذکور موفق باشد، بنابراین با جذب مخاطبان بیشتر این مسئله امکان پذیر خواهد شد.

چندی پیش، کپکام تعدادی از بازی های خود را به این سرویس افزود و حالا نوبت به کمپانی برادران وارنر رسیده تا با افزودن دو نسخه ی دیگر از بتمن و بازی مبارزه ای Injustice: Gods Among Us، مجموعه خود روی سرویس را کامل تر کند. سونی برای حصول اطمینان کاربران، یک دوره هفت روزه رایگان از این سرویس را ارائه داده تا اگر وضعیت اینترنت و استریم مناسب بود، در آینده نسبت به خرید اشتراک اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahryar
    shahryar | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    کاری که سونی انجام داده واقعا ارزشمند و بزرگه ، مسلما اینده بازی های رایانه به روش‌استریم محتوا خواهد بود ، یکبار برای همیشه با کنسول و هک کردن خداحافظی کنید ، اینجوری هر کسی توی خونه میتونه بازی های پلی استیشن رو داشته باشه ، بدون اینکه پول کنسول رو‌بده ، هر زمان خواست یه اشتراک بگیره و ذوی تی های سامسونگ و سونی به بازی کردن مشغول بشه ، کاش ایران هم اینترنت خوبی داشت

مطالب پیشنهادی