ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الکترونیک آرتز به ضعف های استار وارز جدید اعتراف می کند

ماه گذشته، الکترونیک آرتز با عرضه Star Wars: Battlefront تقریبا کار خود را با سال 2015 میلادی تمام کرد. این کمپانی انتظار دارد تا آخر زمستان امسال، 13 میلیون واحد از Star Wars Battlefront را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

ماه گذشته، الکترونیک آرتز با عرضه Star Wars: Battlefront تقریبا کار خود را با سال 2015 میلادی تمام کرد. این کمپانی انتظار دارد تا آخر زمستان امسال، 13 میلیون واحد از Star Wars Battlefront را به فروش برساند اما گویا کمبود محتوا و عمق ناکافی در گیم پلی کار دست الکترونیک آرتز داده است.

بلیک یورگنسن، مدیر امور مالی الکترونیک آرتز در کنفرانس Nasdaq و در گفتگو با گیم اسپات به این مسئله اعتراف کرد که استار وارز جدید شاید آنقدرها که طرفداران انتظار داشتند در گیم پلی عمیق نیست.

وی گفت: «Star Wars Battlefront یک بازی شوتر است اما تنها شوتر اول شخصی است که درجه بندی سنی T را دریافت نموده. ما بازی را به گونه ای طراحی کردیم که برای گروه گسترده تری از مخاطبان قابل استفاده باشد.»

یورگنسن با مثال سخنان خود را ادامه می دهد: «بنابراین، یک پسربچه 8 ساله به همراه پدرش می توانند روی مبل بنشینند و بازی کنند، همینطور یک نوجوان یا یک فرد 20 ساله می توانند بازی را انجام دهند و لذت ببرند. این بازی در دسترس تعداد بیشتری است. و برای گیمرهای حرفه ای، شاید عمق کافی که آن ها می خواستند در بازی نباشد.»

یکی دیگر از مشکلات استار وارز بتلفرانت، کمبود محتوایی است که بازی را در مدت زمانی کوتاه تکراری می کند. DICE و الکترونیک آرتز قصد دارند تا در آینده و به صورت مقطعی، بسته های الحاقی برای این بازی منتشر کرده و چندین نقشه و مد جدید اضافه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    به نظر من هم همینطوره.فیفا یه جوریه.پی اس بهتره.مخصوصا 2013

  • Capitan
    Capitan | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    والله من یه بار یه غلطی کردم رفتم بازی فیفا 15 خریدم اینقد باگ داشتو من تو اینترنت هر فایلو برا هر باگی دان کردم که حجم فایل ها داشت از بازی بیشتر میشدخخخخ .ازون موقه دیگه سراغش نرفتم همون pes بازی کردم

مطالب پیشنهادی