ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایمیج های کارخانه ای نسخه 6.0.1 اندروید مارشملو برای دستگاه های نکسوس منتشر شد

سیستم عامل موبایلی گوگل، امروز قطعا روز شلوغی را پشت سر گذاشته است. ارائه نسخه 6.0.1 اندروید مارشملو آغاز شده و دستگاه های سری نکسوس گوگل طبق معمول نخستین مواردی خواهند بود که این آپدیت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

سیستم عامل موبایلی گوگل، امروز قطعا روز شلوغی را پشت سر گذاشته است. ارائه نسخه 6.0.1 اندروید مارشملو آغاز شده و دستگاه های سری نکسوس گوگل طبق معمول نخستین مواردی خواهند بود که این آپدیت را دریافت می کنند.

حالا ایمیج های کارخانه ای این نسخه برای برخی از جدیدترین مدل های نکسوس آماده اند و اگر نمی خواهید منتظر دریافت آپدیت OTA بمانید می توانید با دریافت ایمیج های کارخانه این این فرایند را با سرعت بیشتری به انجام برسانید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ایمیج های کارخانه ای اندروید 6.0.1 در حال حاضر برای تعدادی از اسمارت فون ها و تبلت ها موجود اند که از آن جمله می توان به نکسوس 6P و نکسوس 5X اشاره نمود.

در ادامه می توانید لیستی از دستگاه هایی را مشاهده نمایید که می توانند جدیدترین آپدیت اندروید مارشملو را دریافت کنند و جالب است بدانید که حتی نکسوس 5 قدیمی هم نامش در این میان دیده می شود.

  • نکسوس 6P
  • نکسوس 5X
  • نکسوس 6
  • نکسوس 5
  • نکسوس 9
  • نکسوس 7

همانطور که پیشتر گفته شد، اصلی ترین جاذبه این آپدیت، 200 اموجی جدیدی هستند که قرار است به این دستگاه ها بیایند. البته جدای از این شکلک ها، تغییرات دیگری هم وجود دارد اما اگر علاقه ای به دریافت اموجی های جدید  ندارید، باید بگوییم که تغییرات اعمال شده چندان هم محسوس نیستند.

هنوز در مورد اینکه دستگاه های دیگر چه زمانی این آپدیت را دریافت می کنند حرفی به میان نیامده، با این همه، احتمال می رود که One M9 اچ تی سی تا قبل از اتمام سال جدید به روز رسانی مورد بحث را دریافت نماید.

با توجه به اینکه شمار دستگاه های بهره مند از نسخه 6.0 اندروید مارشملو به سختی از اندروید 2.2 با قدمت پنج ساله اش فراتر می رود، روشن است که با انبوهی از کاربران ناراضی روبرو خواهیم بود و آنطور که از اوضاع بر می آید، انتظار این گروه از کاربران برای دریافت آپدیت به صورت OTA به این زودی ها تمامی ندارد.

در حال حاضر می توانید ایمیج های کارخانه ای این آپدیت را از طریق این لینک دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی