ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر حالا تصاویر ارسالی کاربران را به شکل کامل نمایش می دهد

بر کسی پوشیده نیست که توئیتر سخت تلاش می کند تا تجربه کاربرد پذیری بهتری به کاربران ارائه کرده و توجه افراد بیشتری را به سرویس اش که گفته می شود مخصوص کاربران حرفه ای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

بر کسی پوشیده نیست که توئیتر سخت تلاش می کند تا تجربه کاربرد پذیری بهتری به کاربران ارائه کرده و توجه افراد بیشتری را به سرویس اش که گفته می شود مخصوص کاربران حرفه ای توسعه یافته جلب کند.

در این میان و در چند ماه اخیری که آقای جک دورسی مدیر عاملی این شرکت را دوباره در دست گرفته، تغییرات کوچک و بزرگ بسیاری را شاهد بوده ایم و اکنون به نمایش درآمدن تصاویر به شکل کامل به جای «کراپ» شدن آنها در توییت ها، یکی دیگر از همان تغییرات است.

پیش از این توییتر تصاویر را به شکلی نامناسب به نمایش می کشید، به گونه ای که در میانه آن زوم کرده بود؛ برای مشاهده تصویر به شکل کامل هم، این الزام وجود داشت که بر آن ها کلیک کرده تا بتوانید آنها را تماشا کنید که حالا بالاخره مشکل مورد بحث مرتفع گشته و همین مسئله، خبر خوبی برای کاربرانی است که توییت های مشمول تصویر زیادی را در این شبکه اجتماعی ارسال می نمایند.

از امروز این تغییر اعمال شده و خود توییتر نیز خبر رسمی آن را منتشر کرده است. جدا از به نمایش کشیده شدن صحیح یک تصویر، اکنون کاربران می توانند چند تصاویر خود را به شکل ادیت شده و در قالب یک تصویر در توییتر قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی